سه‌شنبه 17 مهر 1403

چرایی عدم برگزاری جلسات ستاد راهبری مشارکت محله

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
چرایی عدم برگزاری جلسات ستاد راهبری مشارکت محله

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز ارتباطات با اشاره به برگزاری ستاد مشارکت محله اظهار کرد: سرا‌های محلات تهران نیاز‌مند توجه ویژه هستند و باید ساماندهی و مشکلات سرا‌های محلات حل شوند. وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که اگر جایی نارسایی در خصوص عملکرد سرا‌ها وجود دارد به این دلیل است که...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز ارتباطات با اشاره به برگزاری ستاد مشارکت محله اظهار کرد: سرا‌های محلات تهران نیاز‌مند توجه ویژه هستند و باید ساماندهی و مشکلات سرا‌های محلات حل شوند.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که اگر جایی نارسایی در خصوص عملکرد سرا‌ها وجود دارد به این دلیل است که نظام نامه محلات اجرایی نشده و رها شدگی در شورایاری‌ها داشتیم این شورایاری‌ها در گذشته به شورا کمک می‌کردند و بازوی توانمند شورای اسلامی شهر تهران بودند و در ادوار قبل به مدیریت شهری کمک می‌کردند و تصور می‌شد با توجه به طرح نظام نامه محلات بازهم از کمک شورایاران استفاده شود که متاسفانه این موضوع رخ نداد. نادعلی گفت: با توجه به تشکیل نشدن نزدیک 6 ماه از برگزاری جلسه ستاد راهبری مشارکت محله موضوع محلات دچار رها شدگی شده است. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: جلسات این ستاد با گذشت زمان به سختی برگزار شد و اعضای این ستاد بر نوع انتخاب رییس ستاد اعتراض داشتند، اما باید دقت داشت که آیین نامه چه نکته‌ای دارد و طبق قانون باید ریاست از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شود. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید داشت: باید توجه داشت شورای انقلابی باید انقلابی عمل کند؛ عقب افتادن جلسات ستاد باعث می‌شود مردم و سرای محلات و معتمدین محلات را دچار حاشیه می‌کند و نباید مردم آسیب ببینند. نادعلی در پایان گفت: نباید موضوعات حاشیه‌ای باعث شود تا مردم و سرا‌های محلات در شهر تهران آسیب ببینند.