سه‌شنبه 17 مهر 1403

چرا پنجاه درصد آلومینیوم به نساجی رفتند؟/ دلایل رحمتی درباره بزرگترین کوچ لیگ برتر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چرا پنجاه درصد آلومینیوم به نساجی رفتند؟/ دلایل رحمتی درباره بزرگترین کوچ لیگ برتر!

از جالب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی این فصل از رقابت ها کوچ تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم آلومینیوم اراک به نساجی بود.

به گزارش"ورزش سه" مهدی رحمتی که خیلی زود به عنوان سرمربی نساجی در فصل جدید انتخاب شده بود سریع در بازار نقل و انتقالات دست به کار شده و بازیکنان مدنظرش را به خدمت گرفت. اولین و عمده ترین خریدهای او برای نساجی در خط دفاعی بود که او چند بازیکن آلومینیوم اراک را به خدمت گرفت. تیمی که فصل گذشته با 15 گل خوره دومین خط دفاع لیگ برتر بود:" با توجه به اینکه سال گذشته نساجی گل‌های زیادی را در لیگ برتر دریافت کرده بود باید در خط عقب زمین تغییر و تحولاتی را ایجاد می‌کردیم. با تغییر 15 بازیکن خیلی زمانبر می‌شد که هر بازیکن را از تیم‌های مختلف می‌آوردیم و با هم هماهنگ می‌کردیم. این 4 بازیکن را جذب کردیم چون با تفکرات ما آشنایی داشتند و دست‌نخورده آنها را از آلومینیوم جذب کنیم. از آنها تشکر می‌کنم چون بدون هیچ بحثی خودشان را با شرایط باشگاه نساجی وفق دادند و به ما ملحق شدند." این را مهدی رحمتی می گوید و سپس اضافه می کند:"اگر به جز دروازه‌بان 10 پست زمین را صد درصد در نظر بگیرید ما عملا 50 درصد یک تیم را روز اول به‌صورت هماهنگ در اختیار داشتیم و باید 50 درصد دیگر تیم را با هم هماهنگ کنیم. حسینی و هوشمند میانگین سنی خوب و آینده روشنی دارند و می‌توانند به تیم ملی برسند."

سرمربی این فصل نساجی درباره خریدهای این فصلش ادامه داد:"محمدرضا آزادی نیز 23 سال دارد و آینده خوبی دارد. قائدرحمتی هم بازیکن تیم نساجی بوده و جزو هافبک‌های طراز اول فوتبال ما محسوب می‌شود. ما بازیکنی را به نساجی نیاوردیم که کنار بوده باشد یا بازی نکرده باشد. من ترجیح می‌دهم بازیکنی را از تیم هفتم جدول با 27 بازی به تیمم بیاورم تا اینکه بروم بازیکنی را از نیمکت ذخیره‌های تیم‌های X و Y بیاورم که بخواهم او را احیا کنم. فکر می کنم محمدزاده سال قبل 29 بازی برای ما انجام داد و شرایط سخت و تحت فشار را تجربه کرده و این تجربه امسال به کار ما می‌آید."

چرا پنجاه درصد آلومینیوم به نساجی رفتند؟/ دلایل رحمتی درباره بزرگترین کوچ لیگ برتر! 2