شنبه 7 مهر 1403

چرخش و شلیک تماشایی برای اولین گل؛/ رحمان خیلی زود محبوب شد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چرخش و شلیک تماشایی برای اولین گل؛/ رحمان خیلی زود محبوب شد (عکس)

مهاجم جدید آلومینیوم اراک در نخستین بازی خانگی توانست گل سه امتیازی بزند.

به گزارش "ورزش سه"، رحمان جعفری دو سال اخیر را فوق‌العاده پشت سر گذاشت و پس از اینکه توانست رکورد بیشترین گل در لیگ یک را بزند و نقش مهمی در صعود شمس‌آذر داشته باشد، در فصل گذشته لیگ برتر هم این روند را ادامه داد و پنج گل در دور رفت و پنج گل در دور برگشت به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر این رقابت‌ها شود، اما او دیروز توانست دوباره آمادگی‌اش را نشان بدهد و دروازه خیبر را باز کند.

این مهاجم تند و تیز که فصل را همراه با تراکتور شروع کرد و در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به آلومینیوم پیوست، نخستین بازی خود برای این تیم را مقابل پرسپولیس انجام داد و دیروز هم برای اولین بار در اراک به میدان رفت که توانست یک گل دیدنی به ثمر رساند.

رحمان جعفری در بازی دیروز مقابل خیبر خرم‌آباد بارها با فرارهای سریع و پاس‌های رو به جلو موقعیت‌های خطرناکی ساخت و قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، پاس در عرض بهرام گودرزی را با چرخش و شلیک دیدنی به کنج دروازه گلر برزیلی فرستاد تا آلومینیوم را با یک گل پیش بیاندازد.

جعفری که دوندگی زیادی مقابل خیبر داشت و نقش مهمی در بازی هجومی آلومینیوم ایفا کرد، با این گل دیدنی کاری کرد تا نخستین پیروزی فصل را به دست بیاورند و محبوبیت زیادی هم بین تماشاگران اراکی پیدا کند. عکس: میثم میرزایی

چرخش و شلیک تماشایی برای اولین گل؛/ رحمان خیلی زود محبوب شد (عکس) 2
چرخش و شلیک تماشایی برای اولین گل؛/ رحمان خیلی زود محبوب شد (عکس) 3