پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

چلسی 4 - 3 منچستر یونایتد / کامبک باورنکردنی آبی‌های لندن مقابل شیاطین سرخ + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
چلسی 4 - 3 منچستر یونایتد / کامبک باورنکردنی آبی‌های لندن مقابل شیاطین سرخ + فیلم

شب باورنکردنی استمفوردبریج با پیروزی عجیب، اما شیرین چلسی همراه شد.

در مهمترین دیدار هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم رفتند که شاگردان پوچتینو در یک جدال دراماتیک و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف عقب بودند، در نهایت با نتیجه چهار بر سه پیروز شدند.

کانر گالاگر در همان ابتدای مسابقه چلسی را پیش انداخت و کول پالمر در دقیقه 19 اختلاف از روی نقطه پنالتی اختلاف را به 2 رساند. اما در عرض 5 دقیقه اندوخته دو گله چلسی از بین رفت و 2 گل توسط گارناچو و برونو فرناندز در دقایق 34 و 39 دریافت کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان برسد. دقیقه 67 آنتونی که خطای منجر به پنالتی پالمر را مرتکب شده بود با یک پاس بیرون پای استثنایی گارناچو را به گل سوم رساند و این نتیجه تا نهمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم پابرجا ماند؛ جایی که با یک خطای پنالتی سختگیرانه، پالمر از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و بلافاصله در دقیقه 101 خود پالمر با یک شلیک سهمگین حساب کار را 4 بر 3 کرد تا دیرترین گل منجر به پیروزی تاریخ لیگ برتر زده شود و آبی ها پس از 2342 روز در خانه مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسند.

آبی‌های لندن با این پیروزی 43 امتیازی شدند و به رتبه دهم صعود کردند. شیاطین سرخ هم با 48 امتیاز ششم است و بعید است دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال