سه‌شنبه 12 تیر 1403

چند سانتی‌متر علیه زیباترین گل یورو (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چند سانتی‌متر علیه زیباترین گل یورو (عکس)

دروازه انگلیس با خوش شانسی در نیمه دوم بازی با اسلواکی باز نشد و ضربه خطرناک از میانه میدان به بیرون رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس نیمه دوم بازی مقابل اسلواکی را متفاوت دنبال می‌کند اما روی یک صحنه نزدیک بود که گل دوم را دریافت کند.

انگلیس در نیمه اول با گل ایوان شرانز 1-0 شکست خورد و بازنده به رختکن رفت. شاگردان گرت ساوت‌گیت نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و حتی به گل هم رسیدند که به دلیل آفساید فیل فودن این گل مردود اعلام شد.

دقایقی پس از گل فودن، انگلیس از تمام شانسی که داشت در این بازی استفاده کرد و ضربه بازیکن اسلواکی خطرناک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

در دقیقه 55 جان استونز در میانه میدان به قصد پاس دادن، توپ را در اختیار کایل واکر قرار داد اما همبازی او در منچسترسیتی برای رسیدن به توپ تعلل داشت.

واکر برای کنترل توپ مکث زیادی داشت که این به دیوید استرلک اجازه داد شانس خودش برای گلزنی را با ضربه از وسط زمین امتحان کرد.

استرلک متوجه خروج جردن پیکفورد از دروازه شد و فاصله این دروازه‌بان از چارچوب به اندازه‌ای زیادی بود که بازیکن اسلواکی بدون کنترل توپ آن را با ضربه چپ به سمت دروازه فرستاد.

این ضربه از کنار پیکفورد عبور کرد و خطرناک به سمت دروازه درحال حرکت بود که با قوس زیادی که داشت از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت و وارد دروازه نشد.

چند سانتی‌متر علیه زیباترین گل یورو (عکس) 2
چند سانتی‌متر علیه زیباترین گل یورو (عکس) 3