دوشنبه 2 مهر 1403

چهار از پنج / سرمربیان اسپانیایی بر لیگ‌های معتبر حکمرانی می‌کنند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چهار از پنج / سرمربیان اسپانیایی بر لیگ‌های معتبر حکمرانی می‌کنند

سرمربیان اسپانیایی در فصل جاری پنج لیگ معتبر اروپایی عملکرد بسیار درخشانی ثبت کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شمارش معکوس برای نیم‌فصل آغاز شده است. تا این مقطع از فصل نتایج غیرقابل انتظاری را شاهد بوده‌ایم و برخی تیم‌ها برخلاف انتظار در صدر جدول لیگ‌های مختلف اروپا قرار گرفته‌اند.

مربیان اسپانیایی بر اروپا حکومت می‌کنند

در لیگ برتر انگلیس میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مقام اول جدول را به خودش اختصاص داده است. این مربی جوان که فصل گذشته رقابتی نزدیک را با منچستر سیتی داشت، در نهایت در رتبه دوم قرار گرفت. آنها در حال حاضر با 39 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارند و یک امتیاز از لیورپول رده دومی بیشتر کسب کرده‌اند.

صدر جدول بوندسلیگای آلمان، همچنان در تصاحب ژابی آلونسو، مربی جوان اسپانیایی و سرمربی بایر لورکوزن است. او 42 امتیاز دارد و 4 امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ، قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها کسب کرده است. تیم آلونسو با 13 برد و 3 تساوی هیچ شکستی متحمل نشده است.

در لیگ یک فرانسه نیز مثل همیشه شاهد صدرنشینی پاری سن ژرمن هستیم. این بار با هدایت لوئیز انریکه که در 17 بازی 40 امتیاز کسب کرده است.

بزرگترین شگفتی امسال در لالیگای اسپانیا حضور دارد. در این لیگ خیرونا با هدایت میگل آنخل سانچز، معروف به میشل، با 44 امتیاز در رده اول قرار دارد. 2 امتیاز بیشتر از رئال مادرید در رده دوم.

سری A ایتالیا تنها لیگی در بین پنج تیم معتبر اروپایی است که سرمربی تیم صدرنشین آن اسپانیایی نیست. در اینجا اینتر میلان با هدایت سیمونه اینزاگی با 41 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد.

چهار از پنج / سرمربیان اسپانیایی بر لیگ‌های معتبر حکمرانی می‌کنند 2
چهار از پنج / سرمربیان اسپانیایی بر لیگ‌های معتبر حکمرانی می‌کنند 3
چهار از پنج / سرمربیان اسپانیایی بر لیگ‌های معتبر حکمرانی می‌کنند 4
چهار از پنج / سرمربیان اسپانیایی بر لیگ‌های معتبر حکمرانی می‌کنند 5
چهار از پنج / سرمربیان اسپانیایی بر لیگ‌های معتبر حکمرانی می‌کنند 6