چهارشنبه 4 مهر 1403

چهره‌ای از ایکر مقدس که ندیده بودید / کاسیاس همه را شوکه کرد: آماده برای سربازی! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چهره‌ای از ایکر مقدس که ندیده بودید / کاسیاس همه را شوکه کرد: آماده برای سربازی! (عکس)

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، با تراشیدن موهای سرش، چهره‌ای جدید از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، گاهی تغییری ظاهری می‌تواند نوید یک تغییر مهم در مسیر زندگی افراد باشد. ایکر کاسیاس، دروازه‌بان و کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و ستاره محبوب سال‌های گذشته رئال مادرید، روز دوشنبه، 20 مه، چهل و سومین سالگرد تولد خود را جشن گرفت. اما چیزی که کسی انتظارش را نداشت، این بود که کاسیاس به طور کامل موهای خود را بتراشد و حداقل برای مدتی با موهای سرش خداحافظی کند. تغییر جدید ظاهری این دروازه‌بان خیلی‌ها را شوکه کرده است.

کاسیاس با انتشار عکس خود با سر تراشیده در پستی اینستاگرامی نوشت: "هیچوقت از امروز بهتر نخواهیم بود. هر چه که قرار است بیاید بگذار بیاید. با 43 سالگی! از همه متشکرم، ایکرکاسیاس."

این تغییر چهره ناگهانی کاسیاس، واکنش‌های طنزآمیز زیادی از طرف هواداران در پی داشته است.

هم‌تیمی‌ها و دوستان ایکر کاسیاس به مناسبت تولد او پیام‌های تبریک منتشر کردند.

برند پوشاک "ال کپوته" در توییتی نوشت: "تولدت مبارک استاد! خوشبختانه قبل از رفتن به سربازی ازت عکس گرفتیم."

رزاریو موهدانو، مجری مشهور اسپانیایی، در کامنتی طنزآمیز نوشت: "چه تغییری کردی کاپیتان! خوشبختانه مو دوباره رشد می‌کند! بعداً جشن می‌گیریم! دوستت داریم."

لوکا مودریچ و لوکاس واسکز، دو بازیکن فعلی رئال مادرید، نیز با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تولد کاپیتان سابق خود را تبریک گفتند.

همانطور که در شبکه های اجتماعی رایج است، برخی از هواداران با مدل موی جدید ایکر کاسیاس شوخی کرده‌اند. در ادامه برخی از نظرات طنزآمیز به عکس عجیب کاسسیاس را می‌خوانید:

" شبیه زیدان شدی، یه کم مو برات میفرستم کاسیاس!" "کاسیاس از مدل موی جدیدش رونمایی کرد. یه جوریه که انگار داره سعی میکنه یک دهه جوون‌تر به نظر برسه." "کاسیاس موهاشو کوتاه کرده. به نظر من خیلی بهش میاد!"

هم‌تیمی‌های سابق کاسیاس در رئال مادرید نیز به این تغییر واکنش نشان دادند. لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید در کامنتی نوشت: "تولدت مبارک، شوخ طبع!" و لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید نیز با پیامی نوشت: "تولدت مبارک ایکر".

تاکنون، این پست بیش از 105 هزار لایک در اینستاگرام دریافت کرده است.

هنوز مشخص نیست که دلیل این تغییر ناگهانی چه بوده است. برخی از هواداران گمان می‌کنند که کاسیاس شرطی را باخته و به همین دلیل مجبور به تراشیدن موهای خود شده است.

چهره‌ای از ایکر مقدس که ندیده بودید / کاسیاس همه را شوکه کرد: آماده برای سربازی! (عکس) 2
چهره‌ای از ایکر مقدس که ندیده بودید / کاسیاس همه را شوکه کرد: آماده برای سربازی! (عکس) 3