جمعه 30 شهریور 1403

چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد / ایران و خروس‌ها پرواز کردند!

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد / ایران و خروس‌ها پرواز کردند!

تیم ملی فوتسال فرانسه با پیروزی برابر ونزوئلا در دور دوم جام جهانی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد و در مجموع 8 تیم تاکنون به مرحله بعد راه پیدا کرده اند.

تیم ملی فوتسال فرانسه با پیروزی برابر ونزوئلا در دور دوم جام جهانی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد و در مجموع 8 تیم تاکنون به مرحله بعد راه پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم رقابت های جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان، امروز پنجشنبه 29 شهریور به پایان رسید و در آخرین مسابقه که از گروه F برگزار شد تیم ملی فوتسال فرانسه به مصاف ونزوئلا رفت و موفق شد با نتیجه 7 بر 3 به برتری برسد.

تیم ملی فوتسال کشورمان هم که در این گروه حضور دارد پیش از این دیدار موفق شد با نتیجه 9 بر 4 از سد گواتمالا عبور کند.

صعود ایران و فرانسه قطعی شد

به این ترتیب در گروه F تیم ملی فوتسال ایران که در دیدار اول با نتیجه 7 بر یک ونزوئلا را مغلوب کرده بود با 6 امتیاز صدرنشین است و فرانسه که در بازی اول با نتیجه 6 بر 3 از سد گواتمالا عبور کرده بود با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ایران دوم است و هر دو تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آوردند. ونزوئلا و گواتمالا هم در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

در دور سوم، ایران و فرانسه برای تعیین صدرنشین به مصاف هم می روند و گواتمالا و ونزوئلا هم با هم دیدار می کنند و امیدوارند با کسب برتری بتوانند به عنوان یکی از تیم های برتر سوم در گروه های شش گانه، جواز حضور در یک هشتم نهایی را به دست بیاورند.

جدول گروه F در پایان دور دوم به شرح زیر است:

گروه E

امروز همچنین در گروه E هم دو دیدار برگزار شد که مراکش با نتیجه 6 بر 3 پاناما را مغلوب کرد و پرتغال با نتیجه 3 بر 2 از سد تاجیکستان عبور کرد تا تیم های مراکش و پرتغال هم راهی یک هشتم نهایی شوند.

در دور سوم، پرتغال با مراکش بازی می کند و تاجیکستان به مصاف پاناما خواهد رفت.

در دور روز گذشته هم دور دوم رقابت ها در گروه های شش گانه برگزار شد و در مجموع 8 تیم صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده اند که به شرح زیر است:

گروه A: پاراگوئه گروه B: برزیل و تایلند گروه C: آرژانتین گروه D: هنوز تیمی صعود نکرده است گروه E: پرتغال و مراکش گروه F: ایران و فرانسه

جدول گروه های A, B, C و D به شرح زیر است:

چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد / ایران و خروس‌ها پرواز کردند! 2
چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد / ایران و خروس‌ها پرواز کردند! 3
چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد / ایران و خروس‌ها پرواز کردند! 4
چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد / ایران و خروس‌ها پرواز کردند! 5
چهره 8 تیم صعودکننده مشخص شد / ایران و خروس‌ها پرواز کردند! 6