دوشنبه 2 مهر 1403

چه خبر از دمبله؟/ این ستاره چه زود در بارسا فراموش شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چه خبر از دمبله؟/ این ستاره چه زود در بارسا فراموش شد

درخشش بارسا و نقش مهاجمانش در این تحول به قدری بوده که کمتر کسی دیگر عثمان دمبله را در بارسا به یاد می آورد.

به گزارش "ورزش سه"، حالا دیگر هیچ‌کس عثمان دمبله را در بارسلونا به یاد نمی آورد. فوتبال آنقدر سریع حرکت می کند که قابل تصور نیست. به خصوص اگر اعداد و ارقام ستاره فرانسوی در پی اس جی را با جانشینانش در بارسا مقایسه کنیم. حداقل تا این لحظه دمبله در پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه هیچ گلی نزده و پاس گلی هم نداده است.

جانشین های او در بارسا ولی فوق العاده کار کرده اند تا ستاره فرانسوی خیلی زود از یادها برود. فران تورس فصل را درخشان آغاز کرده است: پنج گل برای بارسا و تیم ملی که نقش خود را به عنوان یک ذخیره طلایی به خوبی ایفا کرد.

 رافینیا که فصل گذشته برای کسب جایگاه اصلی با دمبله جنگید، در لیگ یک گل مقابل بتیس به ثمر رسانده و مقابل آنتورپ نیز دو پاس گل داد. او برای برزیل مقابل بولیوی نیز گل زد و پاس گل داد. و لامین یامال، جوانترین بازیکن تاریخ بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، پیش از این با دو پاس گل و یک گل برای تیم ملی لوئیس اسپانیا، تاثیرگذاری خود را نشان داده است. 

خداحافظی دمبله در واقع چیزی جز باز کردن جایی خالی برای رقبایش و درخشش آنها نبود. این در حالی است که ژاوی پس از جدایی غیرمنتظره دمبله بسیار ناراحت بود و گفت اصلا انتظار چنین تصمیمی را نداشت ولی حالا مربی کاتالان نیز احتمالا دمبله را از یاد برده است.

چه خبر از دمبله؟/ این ستاره چه زود در بارسا فراموش شد 2
چه خبر از دمبله؟/ این ستاره چه زود در بارسا فراموش شد 3
چه خبر از دمبله؟/ این ستاره چه زود در بارسا فراموش شد 4
چه خبر از دمبله؟/ این ستاره چه زود در بارسا فراموش شد 5