سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، امیدوار است تیمش بعد از قهرمانی در بوندس‌لیگا به مسیرش در لیگ اروپا هم با موفقیت ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا فرداشب میهمان وستهام خواهد بود. تیم آلمانی در بازی رفت 2-0 برنده شد و شانس بیشتری نسبت به حریفش برای صعود به دور بعدی دارد.

لورکوزن با روحیه بی‌نظیری مانند قهرمانی در بوندس‌لیگا وارد این بازی می‌شود. تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در فاصله 5 بازی مانده تا پایان فصل موفق شد فاصله امتیازی با بایرن مونیخ رده دومی را به 16 امتیاز برساند و قهرمانی‌اش را مسجل کند.

ژابی در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت:"وقتی به انگلیس می‌آیید، می دانید چه چیزی در انتظار شماست: یک جو پر انرژی با حضور هواداران و تیمی که با تمام توان علیه شما می‌جنگد."

پیش بینی از بازی فردا؟ همه مواد لازم برای یک شب ویژه در یک جام اروپایی وجود دارد! ما واقعا مشتاقانه منتظر بازی برگشت یک چهارم نهایی هستیم.

قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا؟ می‌دانستیم که می‌توانیم روز یکشنبه قهرمان بوندس‌لیگا شویم و می‌خواستیم این کار را انجام دهیم. البته همچنین می‌خواستیم که از آن لذت هم ببریم. بعد از فصل زمان کافی برای فکر کردن در مورد همه چیز وجود خواهد داشت، اکنون زمان لیگ اروپاست: ما فصل خوبی را پشت سر می‌گذاریم و می‌توانیم آن را بسیار بهتر کنیم.

وضعیت تیم؟ من احساس خوبی نسبت به تیمم دارم. بازیکنان به من دلایل کافی برای باور به خودشان را می‌دهند. تیم این تمایل را نشان می‌دهد که همه چیز را در زمین می‌گذارد، همه اعضای تیم این عطش و طمع برای کسب موفقیت را دارند. مطمئنم که به راه خود ادامه خواهیم داد. امکان دارد به نیمه نهایی نرسیم چون این ذهنیت را داریم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، ما باید کاملا هوشیار باشیم و بهترین نمایش خود را ارائه دهیم.

ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا 2