دوشنبه 7 آبان 1403

ژاوی تایید کرد: لواندوفسکی در نیمه دوم ال‌کلاسیکو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژاوی تایید کرد: لواندوفسکی در نیمه دوم ال‌کلاسیکو

ژاوی، سرمربی بارسا، دقایقی پیش از شروع ال‌کلاسیکو در مصاحبه با DAZN گفت روبرت لواندوفسکی در این بازی در نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا دقایقی دیگر در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک در مهم‌ترین بازی فصل برای هر دو غول فوتبال اسپانیا به مصاف رئال مادرید می‌رود.

ژاوی، سرمربی بارسا، دقایقی پیش در مصاحبه با شبکه DAZN درباره رسیدن چند مصدوم مهم بارسا از جمله روبرت لواندوفسکی و همچنین پستی که ژوائو کانسلو در ال‌کلاسیکو بازی می‌کند صحبت کرد.

خبرنگار DAZN از ژاوی درباره این پرسید که کانسلو در سازمان دفاعی بارسا در این مسابقه چه پستی خواهد داشت. سرمربی بارسا در پاسخ گفت:" بستگی به شرایط بازی دارد. موقعیتهای قرارگیری مدافعان در جریان بازی تغییر می‌کند. آنچه تغییر نمی‌کند نقشه کلی ما است".

ژاوی دیروز در نشست خبری خود گفته بود همه مصدومان بارسا برگشته‌اند و می‌توانند به میدان بروند. خیلی‌ها این صحبتهای ژاوی را باور نکرده و معتقد بودند او برای جنگ روانی با رئال چنین ادعایی کرده است. اما امروز مشخص شد که حق با سرمربی بارسا بوده است.

البته ژاوی دیروز گفته بود نیازی به فشار آوردن بیش از حد به مصدومان تازه بهبود یافته نیست. خبرنگار DAZN از او درباره این پرسید که لواندوفسکی چقدر در بازی امروز حضور خواهد داشت. ژاوی در پاسخ گفت:" بهتر است از لواندوفسکی در نیمه دوم استفاده کنیم. این بازی وقت مناسبی برای تحت فشار زیاد گذاشتن بازیکنان. ما وارد زمین می‌شویم و سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط قوت‌مان رئال را زمین‌گیر کنیم".