یک‌شنبه 1 مهر 1403

ژرژ ژسوس باعث شد راهی عربستان بشوم / کانسلو: الهلال بزرگ‌ترین باشگاه آسیا است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژرژ ژسوس باعث شد راهی عربستان بشوم / کانسلو: الهلال بزرگ‌ترین باشگاه آسیا است

ژوائو کانسلو بعد از پیوستن به الهلال در یک مصاحبه درباره علت انتخاب این تیم عربستانی توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو یکی از بزرگترین خریدهای امسال تابستان فوتبال عربستان بود و با قراردادی سه ساله از منچسترسیتی به الهلال پیوست.

ستاره پرتغالی که سابقه بازی در یوونتوس، بارسلونا و منچسترسیتی را دارد در آستانه شروع ماجراجویی جدیدش در عربستان امروز مقابل دوربین باشگاه الهلال نشست تا درباره پیوستنش به آبی‌های ریاض توشیح بدهد. او در این مصاحبه گفت ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغال الهلال، مهمترین عامل در تصمیم او برای انتخاب این تیم بوده است.

کانسلو گفت:" فوتبال عربستان دارد به سرعت پیشرفت می‌کند و من برای یک چالش جدید کاملا آماده‌ام. می‌دانم که الهلال بزرگترین باشگاه فوتبال آسیا و همانطور که گفتم فوتبال عربستان به شدت در حال توسعه است. پس الهلال می‌تواند حتی از این هم بزرگتر شده و از آسیا فراتر برود. من واقعا خوشحالم که با خانواده‌ام به این کشور آمده‌ام و می‌خواهم برای الهلال بدرخشم".

ستاره پرتغالی در ادامه گفت:" ژرژ ژسوس نقش مهمی داشت که تصمیم قطعی را بگیرم. او با من صحبت کرد و توضیح داد که الهلال چه تیم بزرگی است. روبن نوز هم چیزهای خیلی خوبی درباره شهر و باشگاه گفت و من از هر دوی آنها متشکرم".

ژرژ ژسوس باعث شد راهی عربستان بشوم / کانسلو: الهلال بزرگ‌ترین باشگاه آسیا است 2