دوشنبه 2 مهر 1403

ژست پسر ستاره نیوکسل با پیراهن امباپه (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژست پسر ستاره نیوکسل با پیراهن امباپه (عکس)

تصویری از کیه‌ران تریپیر، ستاره نیوکسل، بعد از پیروزی 4-1 این تیم مقابل پاری سن ژرمن نشان می‌دهد پسر این ستاره نیوکسل شیفته کیلیان امباپه است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب لیگ قهرمانان اروپا بعد از 20 سال به نیوکسل برگشت و از قضا شبی شگفت‌انگیز در سنت‌جیمزز پارک برای هواداران نیوکسل رقم زد.

شاگردان ادی هاو در این شب تاریخی برای نیوکسل موفق شدند قهرمان فرانسه پاری سن ژرمن را 4-1 در هم بکوبند. با اینکه کیلیان امباپه شبی کم‌فروغ را سپری کرد اما در پایان مسابقه به درخواست کیه‌ران تریپیر برای تعویض پیراهنش پاسخ مثبت داد.

اما علت این درخواست کیه‌ران تریپیر چه بود؟ بعد از مسابقه مشخص شد که پسر این مدافع نیوکسل شیفته امباپه است و از پدرش خواسته بود پیراهن ستاره فرانسوی را برای او بیاورد.

پسر تریپیر وقتی بعد از مسابقه با پدرش مواجه شد فرصت را برای پوشیدن پیراهن ستاره محبوبش از دست نداد و بلافاصله پیراهن امباپه را به تن کرد. تصاویری که تریپیر از پسرش با این پیراهن منتشر کرده با استقبال گسترده مواجه شده است.

کیه‌ران تریپیر قبلا گفته بود که پسرش هوادار دوآتشه امباپه است و بخش زیادی از وقتش را با تماشای ویدیوهای او در یوتیوب می‌گذراند.

در پایان دیدار دیشب لانگ‌استف دیگر ستاره نیوکسل هم به دنبال گرفتن پیراهن امباپه برای برادرش بود ولی قرعه شانس به نام تریپیر و پسرش درآمد و لانگ‌استف حالا باید تا دیدار برگشت دو تیم در پارک دو پرنس منتظر بماند.

ژست پسر ستاره نیوکسل با پیراهن امباپه (عکس) 2
ژست پسر ستاره نیوکسل با پیراهن امباپه (عکس) 3
ژست پسر ستاره نیوکسل با پیراهن امباپه (عکس) 4