یک‌شنبه 1 مهر 1403

ژوزه مورینیو همچنان خود را قربانی داوری می داند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژوزه مورینیو همچنان خود را قربانی داوری می داند

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری قبلی از بازی در لیگ اروپا با شریف، باز هم با کنایه در مورد فینال لیگ اروپای سال قبل صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو تیم خود را برای بازی افتتاحیه لیگ اروپا مقابل شریف تیراسپول آماده می کند و در گروهی شامل اسلاویا پراگ و سروِت سوئیس، قاعدتا نباید کار دشواری برای صعود داشته باشد. آنها سال قبل هم عملکرد خوبی در این رقابت ها داشتند و تا فینال رفتند و در یک بازی بحث برانگیز در وقت اصلی 1-1 و در ضربات پنالتی به سویا باختند. جایی که مورینیو خود را با توهین های شدید به داور چند جلسه محروم کرد.

با شروع دور جدید رقابت ها، آقای خاص تأیید می کند که از این فینال عبور کرده است:"این یک فصل متفاوت از فصل گذشته است، یک رقابت متفاوت. البته من تا ابد هر جایی این را خواهم گفت که فینال سال 2023 را ما نباختیم. هرجایی که در مورد آن از من بپرسند من این را می گویم. با این اوصاف، امروز از صفر شروع می کنیم و هدف اول راهیابی به مرحله بعدی است. سال گذشته ما بازی در گروه را با شکست شروع کردیم و کار خودمان را پیچیده کردیم، باید از مرحله پلی آف عبور کنیم، بنابراین پیروزی اول مهم است."

رم شروع بدی در فصل سری آ با یک امتیاز از سه بازی داشت، اما با شکست دادن امپولی 7-0 در ورزشگاه المپیکو روز یکشنبه آن را جبران کرد.

از او پرسیده شد که آیا می توانیم فردا از ابتدا شاهد بازی آندره آ بلوتی و روملو لوکاکو با هم باشیم:" نمی خواهم بگویم فردا چه کسی بازی می کند. فقط می گویم ریک کارسدورپ بازی خواهد کرد، زیرا بدون کریس اسمالینگ، چهارمین مدافع ما زکی چلیک است و من باید یک مدافع روی نیمکت داشته باشم، بنابراین دیه گو یورنته، جیان لوکا مانچینی و اون اندیکا سه بازیکن مدافع هستند. من به شما نمی گویم چه کسی در خط حمله بازی می کند. اگر کلی بپرسید، از نظر فلسفی ترجیح می دهم با دو مهاجم بازی کنم که یکی از آنها کمی خلاقیت بیشتری داشته باشد.

مورینیو درمورد روی پاتریسیو و نیمکت نشینی او هم گفت: "به هیچ وجه انتقادی از روی پاتریسیو نیست. من برای تنبیه این کار را نکردم. در واقع، اگر مایل سویلار مقابل امپولی خوب عمل نمی کرد، احتمالا روی پاتریسیو فردا بازی می کرد."

شریف تیراسپول در سوپر لیگ مولداوی بازی می کند و نسبتا تازه وارد به فوتبال اروپا است. مورینیو اما قصد ندارد آنها را دست کم بگیرد:" ما به همه حریفان خود احترام می گذاریم. فراموش نکنید فصل گذشته به لودوگورتس باختیم و دو سال پیش در بازی‌ای که باید می‌بردیم با نتیجه 6-1 شکست خوردیم، بنابراین بازی خارج از خانه در اروپا هرگز آسان نیست. تیم میزبان انگیزه بیشتری خواهد داشت و تماشاگران پشت سر آنها هستند."

ژوزه مورینیو همچنان خود را قربانی داوری می داند 2