دوشنبه 23 مهر 1403

کابوس بارتومئو برای بارسلونا تمامی ندارد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کابوس بارتومئو برای بارسلونا تمامی ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همانطور که La Vanguardia پس از اظهارات اسکار گرائو، مدیر سابق بارسلونا و گومز پونتی، رئیس سابق خدمات حقوقی باشگاه، گزارش می دهد جوزپ ماریا بارتومئو 600 هزار یورو برای حسابرسی PriceWater HouseCoopers هزینه کرده است؛ یک واقعیت کاملا متناقض که در حسابرسی هرگز آشکار نبود و دقیقا به قیمت مشکوکی که بارسا برای نظارت بر شبکه های اجتماعی به شرکت I3 Ventures...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همانطور که La Vanguardia پس از اظهارات اسکار گرائو، مدیر سابق بارسلونا و گومز پونتی، رئیس سابق خدمات حقوقی باشگاه، گزارش می دهد جوزپ ماریا بارتومئو 600 هزار یورو برای حسابرسی PriceWater HouseCoopers هزینه کرده است؛ یک واقعیت کاملا متناقض که در حسابرسی هرگز آشکار نبود و دقیقا به قیمت مشکوکی که بارسا برای نظارت بر شبکه های اجتماعی به شرکت I3 Ventures پرداخت کرد، اشاره داشت که شامل خراب کردن وجهه چهره های بزرگ بارسلونا مانند مسی، پیکه، ژاوی، گواردیولا، لاپورتا و... بود.

طبق گزارش La Vanguardia، بارسا در طول سه فصل 2.3 میلیون به مجمع شرکت های گروه Nicestream پرداخت می کرد، که I3Ventures هم شامل آن می شد که شرکت های بدون کارگر و مستقر در خارج از کشور مانند اروگوئه و شیلی بودند.

همانطور که گفته شد اسکار گرائو و گومز پینتو مسئولیت انجام این کار را برعهده نگرفته و طی بیانیه ای اعلام کردند که با دستور مستقیم بارتومئو این قرارداد را امضا کرده‌اند. اسکار گرائو علنا در دادگاه اعلام کرده که با دستور رئیس وقت باشگاه دست به این اقدام زده و او هیچ گناهی در این زمینه ندارد.

پس از اظهارات گرائو و گومز پونتی، انتظار می رود که رئیس I3Ventures، کارلوس ایبانس، معمایی که اکنون به وجود آمده را حل کند ونهایتا مقصر اصلی اتفاقات رخ داده مشخص شود.