دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کابوس ستاره جدید: نمی‌خواستم این‌طور شروع کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کابوس ستاره جدید: نمی‌خواستم این‌طور شروع کنم!

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید آندره اونانا از شرایطش در این تیم بسیار ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، اونانا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از اینتر جدا شد تا به عنوان جانشین داوید دخیا که با پایان مهلت قراردادش اولدترافورد را ترک کرده بود به منچستریونایتد ملحق شود.

این بازیکن که از مهره‌های کلیدی اینتر در فصل گذشته بود و نقش مهمی را در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرده بود، نتوانست این درخشش را در دروازه یونایتد هم تکرار کند و در چند هفته ابتدایی به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

دروازه این تیم در طول چند هفته اخیر بارها روی اشتباه او باز شد و این اتفاق در دیدار این هفته برابر برنتفورد هم تکرار شد تا انتقادها از اونانا بیش از پیش افزایش پیدا کند.

فردیناند در برنامه Five در یوتیوب درباره این دروازه‌بان گفت: "او باید آن توپ را مهار می‌کرد. احتمالا در تمرینات هر روز این کار را انجام می‌دهد‌. دیدم که پیتر اشمایکل به او گفته بود اجازه ندهد فشارها در یونایتد، او را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر با خود اونانا هم صحبت کنید مطمئنا به شما خواهد گفت که نمی‌خواست این‌طور شروع کند و حتی نزدیک به سطح عملکردش نیست و می‌داند که باید شرایطش را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.

زمانی که دخیا به این تیم آمد، من آنجا بودم و آمار او هم در چند بازی اول درست به همین شکل بود. او در 10 بازی اول وضعیت خوبی نداشت، با این که سنش از اونانا کمتر بود اما بعدها شرایطش بهتر شد."

کابوس ستاره جدید: نمی‌خواستم این‌طور شروع کنم! 2