پنج‌شنبه 7 تیر 1403

کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس

تسلا مدل Y اکنون با یک تشک بادی و کمپرسور مخصوص عرضه می‌شود. این تشک بادی کابین را به اتاق خواب تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش دیجیاتو، احتمالاً تعداد زیادی از مالکان تسلا مدل Y قصد نداشته باشند با خودروی برقی خود به کمپینگ بروند. اما اگر بخواهند این کار را بکنند، تسلا یک تشک بادی سفارشی برای قسمت عقب خودرو برای آن‌ها در نظر گرفته است. تنها مشکل این است که فقط یک روز پس از عرضه، تمام این تشک‌های بادی به فروش رفته است.

تسلا این تشک با قیمت 225 دلار را توسط فروشگاه آمریکای شمالی خود عرضه کرد. اگرچه این مبلغ زیادی برای یک تشک بادی است، اما به عنوان یک لوازم جانبی رسمی کاملاً مفید و کاربردی گران نیست. هنوز مشخص نیست که این تشک چه زمانی دوباره در آمریکا یا در سایر بازارها عرضه خواهد شد.

تفاوت تشک تسلا مدل Y با تشک‌های افترمارکت

تفاوت اصلی این تشک با تشکی که در یک فروشگاه کمپینگ پیدا می‌کنید این است که وقتی صندلی‌های عقب خودرو جمع می‌شوند، تشک به طور کامل کابین مدل Y را فرا می‌گیرد. این تشک بادی همچنین با هر دو نسخه 5 و 7 سرنشین این شاسی بلند سازگار است. این محصول از فوم سه اینچی با چگالی بالا و روکش پلی استر ساخته شده است، بنابراین ضدآب و بادوام است.

کسانی که توانستند تشک را قبل از اتمام موجودی خریداری کنند، یک کیف حمل، یک پمپ باد و دو وصله تعمیری نیز دریافت کردند. هنگامی که تشک مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، می‌توان باد آن را خالی کرد و در قسمت ذخیره‌سازی پشتی زیر کفی خودرو قرار داد.

سایر لوازم جانبی رسمی مدل Y شامل مجموعه‌ای از باربندهای 500 دلاری، آسترهای داخلی 225 دلاری برای همه شرایط آب و هوایی و کفپوش‌های 95 دلاری است. یک روکش مخصوص حیوان خانگی برای پوشاندن صندلی‌ها نیز با قیمت 145 دلار عرضه می‌شود. همچنین می‌توان این خودروی برقی را با رکاب‌های نورانی 250 دلاری، قفسه بسته‌بندی 85 دلاری، آفتاب‌گیر، گل‌پخش‌کن، حمل‌کننده اسکی و اسنوبرد و مهره‌های قفل‌کننده چرخ خریداری کرد.

227227

خودروی تسلا خودروی تسلا خودروی تسلا خودروی تسلا خودروی تسلا خودروی تسلا خودروی تسلا برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1922791
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس 2
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس 3
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس 4
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس 5
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس 6
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس 7
کابین خودروی تسلا به اتاق خواب تبدیل می‌شود!/ عکس 8