جمعه 10 فروردین 1403

کاراته

کاراته

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه کاراته کشورمان با حمایت از کاراته‌کای فلسطینی که در جریان حملات رژیم صهیونیستی، دچار نقص عضو شده است، خواستار حمایت فدراسیون جهانی از وی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه کاراته کشورمان با حمایت از کاراته‌کای فلسطینی که در جریان حملات رژیم صهیونیستی، دچار نقص عضو شده است، خواستار حمایت فدراسیون جهانی از وی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست مسئولان فدراسیون کاراته و گزینه‌های هدایت تیم ملی بانوان، روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پای برتر بیشه عنوان کتابی است از نشر نیستان هنر شامل دو فیلمنامه کوتاه از سیروس همتی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کاراته، گفت: فرهنگ و منش پهلوانی جایگاه رفیعی در ورزش ایران دارد و سعی خواهیم کرد این مهم را گسترش دهیم.

وب‌گاه ورزش سه

ورزش ایران می تواند برای نخستین بار حضور سنگنوردان خود در بازیهای المپیک 2024 پاریس را تجربه کند، تجربه ای گرانبها حتی با طعم شیرین مدال.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «گیج‌گاه» در سینما آفریقا تهران، همزمان با افتتاحیه کافه نوستالژی این سینما برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکران مردمی فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری شامگاه روز جمعه اول دی ماه با حضور جمعی از هنرمندان در سینما آفریقای تهران برگزار شد. در این مراسم همچنین کافه نوستالژی سینما آفریقا که یادآور خاطرات دهه 70 است، افتتاح شد. حنیف سروری، عادل تبریزی، حمید غلامعلی، نورا هاشمی، مهدی ماهانی، علیرضا اویسی، بابک نوری و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمشید هاشم پور: من سالم هستم، به این اخبار توجه نکنید ساعاتی پیش خبری منتشر که جمشید هاشم پور در گذشته است که بلافاصه تکذیب شد جمشید هاشم پور به ادعای خبرگزاری فارس: من سالم هستم، به این اخبار توجه نکنید

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت جمشید هاشم‌پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت جمشید هاشم‌پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: در المپیک توکیو با شرایطی که در سالن مسابقات حاکم بود، حس کردم نمی‌خواهند گنج زاده مدال بگیرد، اما دیدیم که دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست.