چهارشنبه 18 مهر 1403

کارسلی به سراغ باتجربه‌ها رفت / انگلیس متفاوت در راه است: جک همه‌کاره می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارسلی به سراغ باتجربه‌ها رفت / انگلیس متفاوت در راه است: جک همه‌کاره می‌شود

جک گریلیش که توسط گرت ساوت‌گیت به یورو دعوت نشد به تیم ملی انگلیس برگشته و قرار است در دوران جدید سه‌شیرها از مهره‌های اصلی تیم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در انگلیس همه منتظر هستند تیم ملی این کشور در دوران بعد از گرت ساوت‌گیت را فردا شب برای اولین بار ببینند سایت اتلتیک در گزارشی اختصاصی مدعی است که کارسلی، سرمربی موقت سه‌شیرها، تیمش را با تغییراتی بزرگ نسبت به دوران ساوت‌گیت روانه میدان می‌کند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات در انگلیس بازگشت جک گریلیش است. ستاره منچسترسیتی که توسط ساوت‌گیت به یورو 2024 برده نشد حالا به کمپ سه‌شیرها برگشته و اتلتیک می‌گوید او فردا در بازی مقابل ایرلند فیکس شده و نقش یکی از رهبران و ستاره‌های اصلی انگلیس را بازی خواهد کرد.

درحالیکه اتحادیه فوتبال بعد از جدایی ساوت‌گیت تصمیم گرفت لی کارسلی را به صورت موقت روی نیمکت بنشاند تا زمان کافی برای بررسی گزینه‌های اصلی داشته باشد به نظر می‌رسد کارسلی از ابتدا تصمیم به محافظه‌کاری گرفته و قصد دارد بخش اعظم بار سه‌شیرها را به دوش ستاره‌های قدیمی و باتجربه بیندازد. جک گریلیش یکی از این ستاره‌ها است.

جک گریلیش در باشگاهش منچسترسیتی هم در چند بازی اول فصل گاهی مورد توجه پپ بوده و گاهی مورد بی‌مهری قرار گرفته است ولی شکی وجود ندارد که او در همین چند بازی نشان داده که آمادگی بدنی و ذهنی بیشتری نسبت به فصل گذشته دارد.

گریلیش تا اینجا 32 بازی ملی برای انگلیس انجام داده و 2 گل ملی به ثمر رسانده است. گریلیش اولین گل ملی‌اش را در مقدماتی جام جهانی 2022 وارد دروازه آندورا کرد و دومین گل ملی او هم در جریان جام جهانی قطر وارد دروازه تیم ملی کشورمان شد.

کارسلی به سراغ باتجربه‌ها رفت / انگلیس متفاوت در راه است: جک همه‌کاره می‌شود 2