دوشنبه 16 مهر 1403

کارلوس: برزیلی‌ها آرزو دارند آرژانتین قهرمان نشود!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کارلوس: برزیلی‌ها آرزو دارند آرژانتین قهرمان نشود!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جام جهانی 2022 به پایان خودش نزدیک می‌شود و فردا و یکشنبه شاهد برگزاری بازی‌های رده بندی و فینال خواهیم بود. 32 تیم تلاش کردند و در نهایت باید دید از بین فرانسه و آرژانتین، کدام تیم یکشنبه جام را بالای سر خواهد برد. روبرتو کارلوس، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل، درباره بازی فینال گفت: «برزیلی‌ها در فینال از آرژانتین حمایت خواهند کرد؟ نه، ما رقابتی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جام جهانی 2022 به پایان خودش نزدیک می‌شود و فردا و یکشنبه شاهد برگزاری بازی‌های رده بندی و فینال خواهیم بود. 32 تیم تلاش کردند و در نهایت باید دید از بین فرانسه و آرژانتین، کدام تیم یکشنبه جام را بالای سر خواهد برد.

روبرتو کارلوس، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل، درباره بازی فینال گفت: «برزیلی‌ها در فینال از آرژانتین حمایت خواهند کرد؟ نه، ما رقابتی دیرینه باهم داریم و برزیلی‌ها عمدتا دوست ندارند آرژانتین قهرمان شود. ما جز خودمان تیم دیگری نداریم. آرژانتین و فرانسه برای رسیدن به فینال کاری باور نکردنی انجام دادند و تیمی که از شانس هایش بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد.»

دیه‌گو فورلان، بازیکن پیشین اروگوئه نیز در مورد بازی فینال گفت: «فصل به فصل مسی ثابت کرده است که چه بازیکن خوبی است. لئو را خوشحال می‌بینم و آرژانتین تیمی متحد دارد و به رهبری مسی شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.»

انتهای پیام /