سه‌شنبه 3 مهر 1403

«کاریزمای زنانگی» با ترجمه شهاب گودرزی منتشر شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
«کاریزمای زنانگی» با ترجمه شهاب گودرزی منتشر شد

«کاریزمای زنانگی» کتابی در حوزه توسعه فردی و بازسازی شخصیت و بهبود آن و فراگرفتن مهارت‌ها منتشر شد. این کتاب نوشته‌ی مهندس رهام الرشیدی از مدرسان توسعه فردی در خاورمیانه است که با روشی نوآورانه توانسته پیشنهاد‌های جالبی درباره‌ی به دست آوردن اقتدار و کاریزمای زنانه ارائه دهد.

در این کتاب نویسنده با تحلیل شخصیت‌های زنان و دسته‌بندی آنها به سه گروه، ویژگی‌های هر کدام را بیان کرده و راهکار‌های رسیدن به ویژگی‌های زن کامل و دارای کاریزما و اوج زنانگی را به مخاطب ارائه می‌دهد. این کتاب از آن جهت که نوشته و پژوهش یک زن شرقی است و با توجه به روحیات زنان خاورمیانه نوشته شده قابل توجه است.

کتاب مذکور یکی از آثار پرفروش بوده و نویسنده آن یکی از آموزگاران مشهور در حوزه توسعه فردی است که در کشور‌های مختلف اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی در این زمینه می‌کند. کتاب «کاریزمای زنانگی» را شهاب گودرزی ترجمه کرده است و انتشارات گویا این اثر را که در حوزه شخصیت و روانشناسی است نشر داده است. نویسنده برای تبیین موضوع و دسته‌بندی گروه‌ها از مثال انار بهره گرفته است که با توجه به زمینه اسطوره‌ای و فرهنگی آن در این منطقه به خصوص در ایران در نوع خودش جالب و مبتکرانه است. این کتاب با طرحی آراسته به بازار کتاب روانه شده است.