دوشنبه 28 خرداد 1403

کار بزرگ حسینی دور از جنگ استقلال و پرسپولیس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کار بزرگ حسینی دور از جنگ استقلال و پرسپولیس

شاگردان مجتبی حسینی با شکست گل‌گهر به رتبه هفتم جدول رسید.

به گزارش ورزش سه، در روزی که تمام حواس‌ها به نبردهای میان جدولی و رقابت قهرمانی بود دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک یک مصاف شش امتیازی در میان جدول بود که تیم‌های شایسته و پرتلاش لیگ برای بهبود رتبه خود در لیگ برتر تلاش می‌کردند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه حساس و پربرخورد توانست سه امتیاز مهم خارج از خانه را به دست آورد و بالاتر از ذوب آهن و گل‌گهر سیرجان در رتبه هفتم جدول حضور پیدا کند و نگاه جدی برای رسیدن به رتبه پنجم جدول داشته باشد.

شاگردان مجتبی حسینی در نیمه دوم این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و توانستند با فوتبال سریع و با کیفیت شرایط بهتری را نسبت به تیم میزبان در زمین مسابقه تجربه کنند و در نهایت با نتیجه سه بر دو پیروز از میدان خارج شوند.

مجتبی حسینی در این مسابقه از یک بازیکن جوان دیگر رونمایی کرد و بهرام گودرزی را از ابتدا درون زمین قرار داد، او همچنین بعد از فرصت ویژه ای که در اختیار شروین بزرگ قرار داد و این بازیکن را آماده حضور در مسابقات کرد در این مسابقه رضا جبیره را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داد و این بازیکن دو گل زیبا به ثمر رساند و تاثیرگذارترین بازیکن آلومینیوم در این پیروزی مهم بود.

تقابل مارینوس و حسینی یک نبرد تاکتیکی تمام عیار بود که فشار بالای مسابقه و جنگندگی دو تیم باعث شد برای دقایقی بازیکنان دو تیم تحت فشار بالا از کوره خارج شوند و درگیری هایی ایجاد شود اما جدا از کارت‌های زرد و قرمزی که داده شد این مسابقه در تک تک نقاط زمین، مسائل فنی زیادی داشت و برای دقایق مختلف مسابقه برنامه‌ریزی های خاصی انجام شده بود.

کار بزرگ حسینی دور از جنگ استقلال و پرسپولیس 2