دوشنبه 16 مهر 1403

کار جمعی دانشجو را از انحراف حفظ می‌کند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کار جمعی دانشجو را از انحراف حفظ می‌کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین روز دوره آموزشی - تشکیلاتی شهید مهدی رجب بیگی در مشهد مقدس برگزار شد. بر اساس این گزارش، در روز اول این دوره آموزشی، دبیر کل این اتحادیه و اعضای شورای مرکزی به بیان سخنانی در باب اهمیت کار تشکیلاتی و فعالیت‌های دفتر تحکیم وحدت پرداختند. محمد حسین قائد شرف در روز دوم این دوره با ارائه مباحث آموزشی، گفت: شما در دانشگاه می‌توانید دست به کار‌هایی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین روز دوره آموزشی - تشکیلاتی شهید مهدی رجب بیگی در مشهد مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در روز اول این دوره آموزشی، دبیر کل این اتحادیه و اعضای شورای مرکزی به بیان سخنانی در باب اهمیت کار تشکیلاتی و فعالیت‌های دفتر تحکیم وحدت پرداختند.

محمد حسین قائد شرف در روز دوم این دوره با ارائه مباحث آموزشی، گفت: شما در دانشگاه می‌توانید دست به کار‌هایی بزنید که در بیرون از آن میسر نمی‌شود. در دانشگاه هزینه اشتباهات بسیار پایین است وقتی وارد تشکیلات می‌شوید، یک سری چیز‌ها می‌دهید و یک سری چیز‌ها می‌گیرید.

وی افزود: در تشکیلات یک سری اتفاقات می‌افتد، یک مورد در حوزه فردی است که با پارامتری به نام نظم مواجه می‌شوید و می‌توانید تعادلی بین درس و کار تشکیلاتی ایجاد کنید. سطح دیگر مسئله توانمندی است، یک سری توانمندی‌های در شما ارتقا پیدا می‌کند و توانمندی دیگر قدرت تخمین است.

دبیر کل اسبق اتحادیه تحکیم وحدت گفت: کسی می‌تواند آینده نگر خوبی باشد که قدرت تخمین داشته باشد، که در نهایت به پیش بینی می‌رسد و مسئله مهم دیگری که به دست می‌آورید توانایی فهم افراد است، اینکه چطور دیگران را فهم کنید با کار جمعی میسر می‌شود. قائد شرف در ادامه تاکید کرد: اینجا معنی و مفهوم تعادل داخل فضای زندگی را در فعالیت جمعی یاد می‌گیرد.

دبیر کل اسبق اتحادیه تحکیم در پایان گفت:‌کار جمعی دانشجو را از انحراف در مسیر حفظ می‌کند و اگر آن‌ها کار جمعی ایدئولوژیک انجام دهند، سقوط نخواهند کرد.