سه‌شنبه 1 خرداد 1403

کار میلان راحت‌تر شد / اخراج به خاطر فن تکواندو در زمین فوتبال (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کار میلان راحت‌تر شد / اخراج به خاطر فن تکواندو در زمین فوتبال (عکس)

در دقیقه آخر نیمه اول دیدار میلان و لچه، نیکولا کریستوویچ، مهاجم لچه، به دلیل اجرای حرکتی رزمی روی بازیکن میلان اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار میلان و لچه در ورزشگاه سن‌سیرو برای تیم استفانو پیولی به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. روسونری در همان بیست دقیقه اول توسط پولیشیچ و ژیرو دو بار به گل رسید و در دقیقه 45 هم شاهد اخراج مهاجم لچه بود تا در نیمه دوم کاری به مراتب راحت‌تر مقابل تیمی 10 نفره داشته باشد.

میلان که امید چندانی به رسیدن به اینتر ندارد، چرا که نراتزوری پیش از این هفته با 14 امتیاز اختلاف در صدر ایستاده، اما به شدت به دنبال کسب نایب‌قهرمانی است. میلانی‌ها در صورت پیروزی مقابل لچه 68 امتیازی می‌شوند و حتی اگر یووه بازی این هفته‌اش را با پیروزی پشت سر بگذارد اختلاف شش امتیازی روسونری و بیانکونری پابرجا باقی می‌ماند.

درحالیکه میلان با برتری دو گله آماده رفتن به رختکن بود در دقیقه 45 مسابقه لچه در یکی از حملاتش روی دروازه میلان به پشت محوطه جریمه روسونری رسیده بود نیکولا کریستوویچ، مهاجم اهل مونته‌نگرو برای دوئلی هوایی با چوکوووئزه بلند شد اما او با حرکتی عجیب که کاملا شبیه یک فن تکواندو بود با استوک‌هایش شانه بازیکن میلان را هدف گرفت و او را سرنگون کرد.

داور بدون کوچکترین معطلی کارت قرمز مستقیم را از جیب خود بیرون آورد و اعتراض نکردن کریستوویچ نشان داد او هم می‌داند جزای چنین حرکتی در زمین فوتبال دست‌کم اخراج شدن است.

کار میلان راحت‌تر شد / اخراج به خاطر فن تکواندو در زمین فوتبال (عکس) 2
کار میلان راحت‌تر شد / اخراج به خاطر فن تکواندو در زمین فوتبال (عکس) 3