یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاشانی: با تعبیه سنسور از افزایش مصرف برق و استهلاک پل‌های عابر مکانیزه جلوگیری کنیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کاشانی: با تعبیه سنسور از افزایش مصرف برق و استهلاک پل‌های عابر مکانیزه جلوگیری کنیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو شورا با اشاره به سالروز تاسیس امور تربیتی و تبریک به معلمانی که سال‌های سال جوانی خود را برای تربیت و آموزش کودکان صرف کردند، خواستار تلاش و اهتمام مضاعف در این زمینه شد. حبیب کاشانی در ادامه با اشاره به وضعیت پل‌های فعلی پل‌های عابر مکانیزه بیان کرد: پل‌های عابر مکانیزه همچنان...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو شورا با اشاره به سالروز تاسیس امور تربیتی و تبریک به معلمانی که سال‌های سال جوانی خود را برای تربیت و آموزش کودکان صرف کردند، خواستار تلاش و اهتمام مضاعف در این زمینه شد.

حبیب کاشانی در ادامه با اشاره به وضعیت پل‌های فعلی پل‌های عابر مکانیزه بیان کرد: پل‌های عابر مکانیزه همچنان بدون سنسور فعال هستند و این امر قبل از هر چیز موجب استهلاک آن‌ها خواهد شد؛ در وهله بعد تردد افراد بیمار و سالخوردگان را مختل خواهد کرد و نیز می‌تواند باعث افزایش مصرف برق شود.

وی با بیان اینکه گاهی مصرف برق این پل‌های عابر حتی به 300 میلیون تومان می‌رسد، درخواست کرد: با تعبیه سنسور در این پل‌های عابر هم در کاهش مصرف برق و هم در حل سایر مشکلات قدم برداریم.

عضو شورای شهر تهران در پایان از حل شدن مشکل ترافیک ناشی از وجود چهار ملک بلااستفاده در محله هاشمی منطقه 10 توسط شهرداری منطقه و دادستانی که باعث رنجش شهروندان به مدت بیش از دو دهه شده بود؛ تشکر کرد.