جمعه 28 اردیبهشت 1403

کاش شهر را برای جمهور مهیا می‌کردید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کاش شهر را برای جمهور مهیا می‌کردید

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عارف رجبی؛ رئیس جمهور در بیستمین سفر استانی خود چهارشنبه به قزوین آمدند که لازم دیدم چند خطی در این باب بنویسم: اگرمسئولین محترم استان جنب وجوش های چند روز اخیر رو در تمام ایام سال داشتند قطعا خیلی از مشکلات حل می‌شد، به آقایان مسئول باید گفت بهتر بود شهر را برای جمهور مهیا میکردین نه فقط رئیس جمهور. هرچند عدم برنامه ریزی دقیق برای حضور ایشان به وضوح قابل...

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عارف رجبی؛ رئیس جمهور در بیستمین سفر استانی خود چهارشنبه به قزوین آمدند که لازم دیدم چند خطی در این باب بنویسم: اگرمسئولین محترم استان جنب وجوش های چند روز اخیر رو در تمام ایام سال داشتند قطعا خیلی از مشکلات حل می‌شد، به آقایان مسئول باید گفت بهتر بود شهر را برای جمهور مهیا میکردین نه فقط رئیس جمهور.

هرچند عدم برنامه ریزی دقیق برای حضور ایشان به وضوح قابل مشاهده بود اما نقطه تاریک این سفر ممانعت از حضور دانشجویان در جلسه اقشار با وجود برگزاری جلسه در دانشگاه بود. هماهنگی ها به حدی بد انجام شده بود که به تعداد انگشتان یک دست هم دانشجو در سالن حضور نداشت. از برخی تشکل های دانشجویی حتی یک نفر هم حضور نداشتند و از تشکل های دانشجویی بزرگ استان تنها یک نفر حضور داشتند!

البته در بدو ورود رئیس جمهور به سالن ایشان صدای اعتراض حدود 10 نفر از دانشجویان را شنیدند و دستور ورود این افراد به سالن رو دادند.

اگر بنا بود در دانشگاه جلسه برگزار شود پس برای حفظ شأنیت دانشجو بهتر بود حضور دانشجویان پر رنگ‌تر می‌شد. اگر دلیلتان این است که جلسه اقشار بوده خب جای دیگری خارج دانشگاه برگزار می‌کردید.

به برخی آقایان مسئول برگزاری که می‌گفتند دانشگاه امروز برای ما است باید بگویم دانشگاه نه برای شما، نه برای رئیس جمهور نه برای مسئولین استان بلکه دانشگاه فقط برای دانشجو است و تمام.

به برخی آقایان در استان که مسئول دعوت نفرات و انتخاب سخنرانان در جلسه اقشار بودند باید گفت واقعا معیارتان برای انتخاب چیست؟ تعداد زیادی از کسانی که در سالن حضور داشتند مشخص بود با بند پ کارت حضور گرفته بودند. متن ضعیف اکثر سخنرانان گواه این موضوع بود که دوستان متوجه این نیستند که از حضور رئیس جمهور و وزرا در استان باید به نحوه دیگری استفاده کرد نه اینکه گزارش کار داد یا پیشنهاداتی داد که یک مسئول رده پایین تر هم می‌توانست حلال آن باشد.

در مجموع امیدوارم این سفر زمینه تغییر و تحولات درست و به جا را در استان فراهم کند تا انشالله مسئولین استان در جهت رفع مشکلات مردم سریع تر از گذشته گام بردارند.

عارف رجبی - دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.