شنبه 8 اردیبهشت 1403

کاظمی: رقابت بالای جدولی لیگ برتر خیلی نزدیک است / برای بازی های ملی هندبال لحظه شماری می کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاظمی: رقابت بالای جدولی لیگ برتر خیلی نزدیک است / برای بازی های ملی هندبال لحظه شماری می کنم

ملی پوش هندبال ایران معتقد است فاصله تیم ها در بالای جدول لیگ برتر هندبال خیلی نزدیک است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی و بازیکن ملی پوش هندبال سالنی ایران که چندی پیش با مصدومیت در اردوی تیم ملی برای مدتی از شرایط مسابقه دور بود، یک بار دیگر خودش را به سطح یک هندبال ایران رساند و حالا در تیم سپاهان به روزهای اوج خودش برگشته و منتظر اولین فرصت است تا یک بار دیگر در تیم ملی هم توانایی های خودش را به رخ بکشد. امین کاظمی که چند ماه پیش با تیم سپاهان قرارداد بست و در لیگ برتر حاضر شد نشان داد هنوز هم انگیزه‌های یک جوان 20 ساله را دارد و تمام برنامه هایش را برای رسیدن به روزهای اوج خودش به کار بسته است. کاظمی از برنامه های خودش برای بازگشت به روزهای اوج صحبت کرد و اظهار امیدواری کرد زودتر مسابقات ملی شروع شود تا بتواند شایستگی های خودش را نشان دهد. در ادامه بخش هایی از مصاحبه این بازیکن را با هم مرور می کنیم.

اصفهان معدن ناب هندبال ایران است اول در خصوص بازی حساسی که این هفته برگزار شد چند نکته را باید بگویم. اصفهان از دیرباز معدن ناب استعدادهای هندبالی بوده و امسال هم همان طور که می بینید 4 تیم در لیگ برتر از این استان حضور دارند که بخوبی نشان دهنده وضعیت هندبال در این منطقه است. این هفته هم و قبل از تعطیلات یک ماهه لیگ در یک بازی حساس که یکی از دربی های حساس و جذاب لیگ بود موفق شدیم تیم سپاهان نوین را شکست دهیم. باتوجه به حساسیت بالای این مسابقه در چند جلسه آنالیزی، نقاط ضعف و قدرت این تیم را ارزیابی کرده بودیم و تمرینات خوبی را هم برای این منظور برگزار کردیم. همان طور که پیش بینی می شد مسابقه جذابی از کار درآمد و توانستیم 2 امتیاز شیرین این مسابقه را به نام خودمان ثبت کنیم.

فاصله تیم ها در بالای جدول لیگ هندبال خیلی نزدیک است لیگ امسال خیلی نزدیک و حساس دنبال شده و اگر نگاهی به جدول مسابقات بیندازید خودتان متوجه حرف من می شوید. فاصله تیم دوم تا هفتم جدول تنها 6 امتیاز است و این در حالی است که هنوز 14 هفته از مسابقات گذشته و 8 هفته دیگر باقی مانده است. در حال حاضر ما با 19 امتیاز در رده چهارم جدول هستیم و با ادامه روند رو به رشدی که در پیش گرفته ایم می توانیم خودمان را در جمع برترین ها قرار دهیم. بازهم تاکید می کنم که تیم های بالانشین جدول امسال، همگی جزو بهترین ها هستند و تقریبا در یک سطح قرار داریم. هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند قطعا در پایان فصل بهترین نتیجه را کسب خواهد کرد.

برای مسابقات ملی لحظه شماری می کنم متاسفانه در سالی که گذشت در رده ملی در سالن و ساحلی، هیچ مجوزی کسب نکردیم و کلا سال خوبی را نداشتیم، به همین خاطر فعلا هیچ رویداد خاصی نداریم که به واسطه آن بتوانیم برای تیم ملی بازی کنیم. من برای حضور دوباره در تیم ملی و پوشیدن پیراهن آن لحظه شماری می کنم. شکر خدا آمادگی خوبی هم دارم و مطمئنم در ادامه بازهم می توانم به روزهیا خوب گذشته برگردم. فعلا در سالن روزهای خوبی را می گذرانم و برای رفتن به هندبال ساحلی هم هر زمان که اعلام نیاز کنند، می توانم به میدان بروم. تا پیش از مصدومیت، به همراه تیم ملی و تیم های باشگاهی در بیش از 10 رویداد بین المللی شرکت کردم. نزدیک به 20 سال در تمام رده های پایه و بزرگسال برای تیم ملی بازی کرده ام و ازکارنامه ای که برای خودم ساخته ام راضی ام.

فقط می خواستم با قدرت برگردم ازهمان روزهای اول مصدومیت با اینکه شاید بسیاری از دوستانم از بازگشت دوباره من ناامید شده بودند، با خودم عهد کردم که آماده تر از قبل به هندبال برگردم و الان به همان مرز آمادگی که می خواستم رسیدم. در طول دوران مصدومیتم فقط یک هدف داشتم و آن هم اینکه با قدرت برگردم. پس از پایان مصدومیتم زیر نظر مربی بدنساز خودم تمرین های تخصصی را شروع کردم و در ادامه ریکاوری شدم و تقریبا تمریناتم قبل از پیوستن به تیم سپاهان روزانه چندین ساعت بود که شامل وزنه، بدنسازی، آب درمانی و در کل بازتوانی بود، که این موضوع باعث شد بدنم بسیار آماده باشد تا بتوانم با قدرت به زمین بازی برگردم.

کاظمی: رقابت بالای جدولی لیگ برتر خیلی نزدیک است / برای بازی های ملی هندبال لحظه شماری می کنم 2