یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاهش روند بستری بیماران کرونایی در یاسوج / تخت هایی که برای اولین بار خالی شدند + صوت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کاهش روند بستری بیماران کرونایی در یاسوج / تخت هایی که برای اولین بار خالی شدند + صوت

ذاکر سعیدی نژاد از روند نزولی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید جلیل خبر داد و گفت: ولین بار است که در پیک بیماری کرونا با تخت خالی رو به رو هستیم اما خطر در کمین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذاکر سعیدی نژاد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در مرکز استان گفت: چند روزی است که مراجعه به بیمارستان و بستری های دائم تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

ذاکر سعیدی نژاد ادامه داد: تعداد مراجعین به بیمارستان شهید جلیل جهت بستری رو به کاهش است اما در خصوص بیماران سرپایی کاهش آن چنانی را شاهد نبوده ایم.

سعیدی نژاد با بیان این که در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان از 200 نفر به 130نفر رسیده است گفت: اولین بار است که در پیک بیماری کرونا با تخت خالی رو به رو هستیم اما این موضوع دلیل نمی شود که همشهریان نسبت به این ویروس و قدرت انتشار آن بی تفاوت باشند.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل افزود: هر جا پروتکل های بهداشتی را نادیده گرفتیم و در تجمعات و دورهمی ها شرکت کردیم این موضوع باعث شده که آسیب های شدیدی ببینیم و شاهد آن بودیم که تعداد فوتی ها افزایش یافت به نحوی که تعداد روزانه فوتی این ویروس کرونا به بالای 600 نفر در روز هم رسید.

ادامه صحبت های ذاکر سعیدی نزاد سپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج در زیر آمده است؛ خبرنگار: مسعود بامشاد

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. +8789قثف دانلود
کاهش روند بستری بیماران کرونایی در یاسوج / تخت هایی که برای اولین بار خالی شدند + صوت 2