یک‌شنبه 8 مهر 1403

کاهش قیمت سکه کلید خورد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
کاهش قیمت سکه کلید خورد؟

سکه امامی در بازه حساس تکنیکالی قرار گرفته و مرز حمایت اصلی برای این فلز گرانبها در محدوده 45 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه در حالی استارت معاملات دومین روز هفته را خواهد زد که در روز شنبه متاثر از «فراز و نشیب اونس طلا» و «اخبار سیاسی» نوسانات محسوسی را به ثبت رساند؛ روندی که در پی آن قیمت سکه در کانال 47 میلیون تومان قرار گرفت و طلای آبشده هم در محدوده 17 میلیون تومان خرید و فروش شد. قیمت طلای آبشده روز شنبه را در 16 میلیون و 959 هزار تومان بازگشایی کرد و با نوسان مثبت 17 میلیون و 510 هزار تومان قیمت خورد. همچنین هر گرم طلای 18 عیار هم چهار میلیون و 42 هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت سکه امامی هم که در ابتدای معاملات اولین روز هفته در 46 میلیون و 100 هزار تومان قرار داشت؛ طی یک نوسان مثبت به کانال 47 میلیون تومان رفت و 47 میلیون و 700 هزار تومان قیمت خورد. نیم سکه و ربع سکه هم با نوسان مثبت به ترتیب 25 میلیون و 900 هزار تومان و 17 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش شدند و سکه گرمی در قیمت هشت میلیون و 100 هزار تومان قرار گرفت.

براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از معامله گران، بازار سکه از تاریخ 30 مرداد با نوسانات قابل‌توجهی در سایه «افزایش چشمگیر بهای اونس طلا» و «رکوردزنی‌های پی‌درپی بازارهای جهانی» همراه شده است؛ موضوعی که در پی آن حباب سکه امامی وارد کانال 9 میلیون تومان شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «اصلاح قیمت سکه استارت خورد؟/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 8 مهر 1403» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.