دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کاپلو:/ یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاپلو:/ یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

فابیو کاپلو، مربی سرشناس ایتالیایی، معتقد است که کریستیانو رونالدو پس از یک سال حضور در عربستان نمی‌تواند در یورو بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر 39 ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از 40 گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:«دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

کاپلو:/ یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو! 2