پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

کاپیتان سابق رئال در فکر خداحافظی از فوتبال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاپیتان سابق رئال در فکر خداحافظی از فوتبال

مارسلو، کاپیتان برزیلی و سابق رئال مادرید، در یک قدمی خداحافظی از دنیای فوتبال قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو مدافع چپ و برزیلی قبل از جدایی از رئال مادرید در پایان فصل 2021-22، به مدت 15 سال برای باشگاه اسپانیایی بازی کرد و پس از کسب 25 عنوان قهرمانی با لباس این تیم، لقب پرافتخارترین ستاره رئال مادرید را به خود اختصاص داد. اما کهکشانی ها تمایلی به تمدید قرارداد با این بازیکن نشان ندادند و در نهایت مارسلو در پایان فصل گذشته و بعد از فتح لالیگا و لیگ قهرمانان، وداعی احساسی با رئال مادرید داشت.

در این مدت اخباری در مورد احتمال انتقال این مدافع باتجربه به تیم جدیدی مطرح شده، اما هنوز هیچ باشگاهی به صورت رسمی با مارسلو به توافق نرسیده است. خود او علاقه ای به رفتن به قطر یا MLS آمریکا برای مرحله بعدی دوران حرفه ای اش ندارد. همچنین پیشنهادات رئال وایادولید، لیون، میلان یا فنرباغچه نیز مورد توجه او قرار نگرفته و توافقی حاصل نشده است. همچنین اخباری در مورد احتمال بازگشت مارسلو به زادگاهش و بازی برای فلومیننزه شنیده شد که صحت نداشت. اما نشریه مارکا امروز مدعی شد این ستاره برزیلی به فکر خداحافظی از دنیای فوتبال افتاده و ممکن است این خبر را به زودی و به صورت رسمی اعلام کند.

در حال حاضر مارسلو روی نقش خود به عنوان مالک باشگاه برزیلی آزوریز و تیم دسته دوم پرتغال مافرا متمرکز شده و علاقه زیادی به تیم‌داری نشان داده است. بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی در هفته های آتی رخ ندهد، احتمالا مارسلو به زودی و به صورت رسمی با دنیای فوتبال وداع خواهد کرد.

کاپیتان سابق رئال در فکر خداحافظی از فوتبال 2