پنج‌شنبه 19 مهر 1403

کاپیتان موقت آلبی‌سلسته هنوز مشخص نیست / اسکالونی: پیراهن 10 آرژانتین صاحب دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاپیتان موقت آلبی‌سلسته هنوز مشخص نیست / اسکالونی: پیراهن 10 آرژانتین صاحب دارد!

لیونل اسکالونی در یک نشست خبری درباره غیبت مسی در تیم ملی آرژانتین، خداحافظی دی‌ماریا و بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی امروز در حالی در نشست خبری تیم ملی آرژانتین حاضر شد که خبرنگاران کنجکاو بودند از او اطلاعات دقیقی درباره مصدومیت لیونل مسی، بازوبند کاپیتانی در غیاب لئو و همچنین پیراهن آنخل دی‌ماریا بعد از خداحافظی او از تیم ملی به دست بیاورند.

آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2026 دو بازی مقابل شیلی و کلمبیا انجام خواهد داد. اولین بازی آلبی‌سلسته جمعه در مقابل شیلی خواهد بود.

بازی با شیلی و کلمبیا؟ ما الان بدون شکست صدرنشین انتخابی جام جهانی هستیم. ولی این را هم فراموش نکنیم که فیفا دی سپتامبر معمولا با شگفتی‌هایی همراه بوده است. برای همین باید حواس‌مان جمع باشد. مساله این است که خیلی از بازیکنها تازه تیم عوض کرده‌اند و هنوز به اوج آمادگی نرسیده‌اند. ما سعی می‌کنیم که همه این مشکلات را به حداقل برسانیم.

بازوبند کاپیتانی و پیراهن شماره 10 در غیاب لئو مسی؟ پروسه انتخاب کاپیتان را تیم انجام می‌دهد. ما فردا درباره این تصمیم می‌گیریم. کسی که بازوبند را به بازو می‌بندد باید کسی باشد که حمایت تیم را داشته باشد. ما بازیکنان زیادی داریم که این خصوصیت را دارند. فعلا امروز یک جلسه تمرین داریم و تمرکزمان 100 درصد روی یبازی شیلی است.

درباره پیراهن شماره 10 فکر کنم آنخل کوره‌آ قبلا که مسی غایب بود پیراهن شماره 10 را پوشیده بود. این یک مساله موقتی است. همه می‌دانیم که این پیراهن صاحب دارد و همه صاحبش را می‌شناسند.

خداحافظی آنخل دی‌ماریا و فرانکو آرمانی؟ از فرانکو آرمانی تشکر می‌کنم که گفت دوران حضورش در تیم ملی آرژانتین با قهرمانی کوپا تمام شده و همه افتخارات را به دست آورده. درباره دی‌ماریا نیازی به گفتن نیست که او چه پسر بی‌نظیری است و چه میراث درخشانی در تیم ملی ما باقی گذاشته است. فردا می‌خواهیم در مونومنتال خداحافظی باشکوهی با او داشته باشیم.

کاپیتان موقت آلبی‌سلسته هنوز مشخص نیست / اسکالونی: پیراهن 10 آرژانتین صاحب دارد! 2