جمعه 10 فروردین 1403

کره شمالی

کره شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کره شمالی برای اولین بار سوار خودرویی شد که رئیس جمهور روسیه به او اهدا کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه دولتی کره شمالی امروز (شنبه) اعلام کردند: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، مانورهای نظامی با حضور چتربازان این کشور را هدایت کرده و خواستار آمادگی کامل برای جنگ شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک قاضی آمریکایی محاکمه دونالد ترامپ را به تعویق انداخت تا وکلای او بتوانند مدارک جدید را بررسی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا مدعی همکاری برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون اتحادیه اروپا بودجه‌ای اضافی برای بالا بردن ظرفیت تولید سلاح توسط کشورهای عضو تصویب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا از دیدار وزیر خارجه این کشور با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

واکنش سرمربی تیم ملی ژاپن بهشکست تلخ در جام ملتهای آسیا، تغییر 7 بازیکن از فهرست تازه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان غذا و داروی آمریکا اولین دارو را برای بیماری کبد چرب موسوم به استیاتوهپاتیت غیرالکلی (NASH) تایید کرده و این دارو در فروردین ماه روانه بازار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس کره جنوبی با وجود اتهام افشای فناوری‌های مرتبط با پروژه ساخت هواپیمای جنگنده KF-21 توسط صنایع هوافضای کره علیه دو مهندس اندونزیایی مطرح است، به دفتر مرکزی صنایع هوافضای کره جنوبی یورش برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان آمریکا و انگلیس در جلسه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل با تکرار ادعاها درباره نقش ایران در اقدامات انصارالله یمن در دریای سرخ، خواستار اقدام سازوکار راستی‌آزمایی و بازرسی دریانوردی سازمان ملل در این باره شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروی هوایی ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور امروز (جمعه) به همراه هواپیماهای آمریکایی، رزمایش مشترکی را با سلاح‌های جنگی در مناطق غربی شبه جزیره کره و در پاسخ به تهدید موشک‌های کروز و توپخانه کره‌شمالی برگزار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 سریال کره‌ای با شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده، فضای آرام‌بخش و شاد آن بسیار مورد توجه دوست‌دارن سریال کره‌ای قرار گرفتند. سال 1402 رو به اتمام است و عید نوروز زمان بسیار خوبی برای دیدن فیلم و سریال است. به گزارش برترین‌ها، سال 1402 رو به اتمام است و عید نوروز زمان بسیار خوبی برای دیدن فیلم و سریال است. در عید نوروز اوقات فراغت بیشتر است و بیشتر می‌توان برای دیدن فیلم و سریال وقت گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه به دولت این کشور دستور داد تا به مسائل مرتبط با احداث یک نیروگاه هسته‌ای در فضا رسیدگی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

هاجیمه موریاسو اسامی بازیکنان خود برای دو بازی پیش روی ژاپن مقابل کره شمالی در انتخابی جام جهانی 2026 را اعلام کرد.