پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

کره و ژاپن در لیگ نخبگان برابر شدند / اولسان 0-1 کاواساکی: شروع بد قهرمان 2020 آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کره و ژاپن در لیگ نخبگان برابر شدند / اولسان 0-1 کاواساکی: شروع بد قهرمان 2020 آسیا

کاواساکی فرونتال، نماینده ژاپن، موفق شد در دور اول لیگ نخبگان شرق آسیا در کره جنوبی اولسان را 1-0 شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، اولسان از غولهای فوتبال کره جنوبی امروز در دور اول لیگ نخبگان آسیا در خانه‌اش، استادیوم مونسو، میزبان کاواساکی فرونتال ژاپن بود. نماینده کره که در سال 2020 قهرمان چمپیونزلیگ آسیا شده امروز مقابل کاواساکی 1-0 شکست خورد.

اولسان از قدرتهای فوتبال آسیا به حساب می‌آید و امسال در تلاش است با قهرمانی در لیگ نخبگان، برای سومین بار در پنج سال گذشته قهرمان باشگاه‌های آسیا بشود.

اولسان که بازی دومش در لیگ نخبگان را باز هم مقابل تیمی ژاپنی، یوکوهاما مارینوس، برگزار خواهد کرد درحالیکه نیمه اول با فرصت‌سوزی‌های هر دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود در دقیقه نهم نیمه دوم دروازه‌اش را توسط مارسینیو مهاجم برزیلی کاواساکی باز شده دید.

اولسان در ادامه با حمایت هواداران تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت ولی دروازه‌بان کره‌ای کاواساکی با درخشش خود مانع از باز شدن دروازه تیم ژاپنی شد. یون سونگ ریونگ که سابقه دروازه‌بانی در تیم ملی کره جنوبی را دارد 9 سال است که در کاواساکی بازی می‌کند.

کیم بان گون، سرمربی اولسان، در پایان مسابقه گفت: "نتیجه بازی را دیدید ولی معتقدم با توجه به عملکردمان شایسته باخت نبودیم. با اینحال به عنوان سرمربی از مردم و هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم و بد موقعی گل خوردیم. بازیکنان خیلی سعی کردند که بازی را برگردانند ولی کافی نبود. من از اینکه تیم در اولین قدم در آسیا شکست خورده عذرخواهی می‌کنم".

با توجه به اینکه یوکوهامای ژاپن دیروز در کره مقابل گوانجو با نتیجه عجیب 7-3 شکست خورد کاواساکی امروز به نوعی انتقام باخت نماینده دیگر کشورش را گرفت و موفق شد اولسان را در کره شکست بدهد.

کره و ژاپن در لیگ نخبگان برابر شدند / اولسان 0-1 کاواساکی: شروع بد قهرمان 2020 آسیا 2
کره و ژاپن در لیگ نخبگان برابر شدند / اولسان 0-1 کاواساکی: شروع بد قهرمان 2020 آسیا 3
کره و ژاپن در لیگ نخبگان برابر شدند / اولسان 0-1 کاواساکی: شروع بد قهرمان 2020 آسیا 4