جمعه 30 شهریور 1403

کروات‌ها در خانه پرتغال پیش افتادند / لوکا مودریچ همچنان ستاره اول کرواسی است (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کروات‌ها در خانه پرتغال پیش افتادند / لوکا مودریچ همچنان ستاره اول کرواسی است (عکس)

تیم ملی کرواسی با گل زودهنگام لوکا مودریچ از روی نقطه پنالتی از پرتغال پیش افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای ملی پرتغال و کرواسی که برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌شوند امروز به میزبانی پرتغالی‌ها در استادیوم ملی شهر لیسبون در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند.

درحالیکه نام کریستیانو رونالدو همانطور که قبلا اعلام شده بود در ترکیب اصلی پرتغال دیده نمی‌شد کروات‌ها بازی را با حضور ستاره اصلی‌شان لوکا مودریچ آغاز کرده بودند.

تنها شش دقیقه از شروع بازی گذشته بود که کراماریچ توپ را به درون محوطه پرتغال ارسال کرد و دفاع سلسائو نتوانست توپ را به خوبی از موقعیت خطر دور کند. درحالیکه کواچیچ از پشت سر ویتینیا به سمت توپ حرکت کرد این ستاره پاری سن ژرمن او را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

کاپیتان مودریچ پشت توپ ایستاد و درحالیکه دیوگو کاستا جهت را درست تشخیص داده بود ولی ضربه لوکیتا به منتهی‌الیه سمت چپ شلیک شده بود و به تور دروازه چسبید تا کرواسی از پرتغال پیش بیفتد.

کرواسی در گروه B یورو 2024 با آلبانی، ایتالیا و اسپانیا همگروه است و در الوین بازی‌اش باید به مصاف اسپانیا برود. پرتغال هم در گروه F با گرجستان، چک و ترکیه همگروه بوده و اولین بازی‌اش را مقابل جمهوری چک برگزار خواهد کرد.

کروات‌ها در خانه پرتغال پیش افتادند / لوکا مودریچ همچنان ستاره اول کرواسی است (عکس) 2
کروات‌ها در خانه پرتغال پیش افتادند / لوکا مودریچ همچنان ستاره اول کرواسی است (عکس) 3