یک‌شنبه 1 مهر 1403

کریستال پالاس 0-0 منچستریونایتد / تساوی در سایه درخشش دروازه بانان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کریستال پالاس 0-0 منچستریونایتد / تساوی در سایه درخشش دروازه بانان

تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول در درخشش بی‌نظیر دین هندرسون خلاصه شد. اگر سنگربان سابق منچستریونایتد در درون دروازه کریستال پالاس حضور نداشت، فروپاشی سختی متوجه این تیم می‌شد. بازیکنان اریک تن هاخ که آماده و سرحال بودند، به راحتی حملات مختلفی را ترتیب می‌دادند و فقط در ضربات آخر دقت کافی را نداشتند.

در نیمه دوم، اسماعیل سار و جفرسون لرما برای پالاس وارد زمین شدند تا بخشی از حملات منچستریونایتد متوقف شود. با بسته شدن جناح چپ و راست، شاگردان تن هاخ تمرکز خود را روی برونو فرناندز معطوف کردند تا هافبک پرتغالی در دو صحنه به گلزنی نزدیک شود. از دقیقه 60 بالاخره عقاب‌ها خودی نشان دادند و این بار نوبت به درخشش اونانا دروازه بان منچستریونایتد رسید. اریک تن هاخ سعی کرد با تعویض گزینه‌های تهاجمی و ورود بازیکنانی مثل راسموس هویلوند، تیمش را در موقعیت پیروزی قرار دهد، اما موفق نبود و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان تن هاخ از همین ابتدای فصل کاملا از مدعیان قهرمانی جا بمانند.

منچستریونایتد با این تساوی هفت امتیازی شد و در رتبه یازدهم است. کریستال پالاس هم با سه امتیاز پنجم است.