دوشنبه 2 مهر 1403

کریستیانو به 14 گلی که در یورو زده نمره داد / خاطره‌بازی رونالدو: این‌ها بهترین گل‌هایی است که زدم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کریستیانو به 14 گلی که در یورو زده نمره داد / خاطره‌بازی رونالدو: این‌ها بهترین گل‌هایی است که زدم

کریستیانو رونالدو در کانال یوتیوبش ویدیوی جدیدی منتشر کرد و به بررسی گل‌های مهمی پرداخت که در یورو به ثمر رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو از زمانی که در یوتیوب کانال خودش را ساخته در نقش یک متخصص تولید محتوا ظاهر شده است. تا کنون عملا هر ویدیویی که او در این پلتفرم منتشر کرده همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

رونالدو اخیرا به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرد و به اولین فوتبالیست در تاریخ این ورزش تبدیل شد که به آمار 900 گل زده در همه مسابقات می‌رسد.

این رکورد بهانه‌ای بود تا کریستیانو در چالشی جدید مقابل دوربین بنشیند و به چند تا از گلهای مهم و تاریخی خودش امتیاز بدهد. چهارده گلی که او در رقابتهای قهرمانی اروپا، یورو، به ثمر رسانده است. فرصتی عالی برای هواداران کریستیانو تا بفهمند او خودش چه نظری درباره گلهای تاریخی‌اش دارد. گلهایی که سالها ورد زبان فوتبالدوستان بود.

گل به یونان یورو 2004 رونالدو: به این گل 10 می‌دهم. چرا؟ چون این اولین گل من برای تیم ملی بود. راستش گل خیلی خوبی هم هست. می‌بینی، آدم صادقی هستم.

گل به هلند یورو 2004 رونالدو: به این گل 6 می‌دهم. گل مهمی بود ولی باید صادق باشم. کیفیت این گل طوری است که باید 6 بدهم. قشنگ بود ولی نه بهترین.

گل به جمهوری چک یورو 2008 رونالدو: به این گل 7 می‌دهم. چرا؟ چون بازی سختی بود و چک حریف ستی بود.

گل به جمهوری چک یورو 2012 رونالدو: به این گل 8 می‌دهم. چون در یورو بود و اگر اشتباه نکنم تاثیرگذار بود. چون در یک چهارم نهایی بودیم. فکر کنم ولی مطمئن نیستم.

گل به هلند یورو 2012 رونالدو: به این گل 6 می دهم. ولی این را هم بگویم که حرکت اولم خیلی هوشمندانه بود. ولی آن حرکت بعلاوه گل امتیازش 8 است. حرکت فوق‌العاده و ضربه آخر هم درجه یک بود. آن هم مقابل هلند.

گل دوم به هلند یورو 2012 رونالدو: به این گل 10 می‌دهم. چون قبل از گل مسافت زیادی را با سرعت دویدم و با یک تصمیم خوب ضربه آخر را عالی زدم.

گل به مجارستان یورو 2016 رونالدو: نمره 8.

گل به ولز یورو 2016 رونالدو: شما نظرتون چیه؟

گل پنالتی به فرانسه یورو 2020  رونالدو: پنالتی هیچوقت آسان نیست به خصوص وقتی بازی فشار زیادی دارد. پس 6 تا 7. چون جلوی فرانسه بودیم و بازی پرفشار بود.

گل دوم پنالتی به فرانسه یورو 2020 رونالدو: باز هم پنالتی. می‌دانید که پنالتی دوم سخت‌تر از پنالتی اول است. شوت خوبی هم زد. پس این هم 6 یا 7.

گل به آلمان یورو 2020 رونالدو: این گل ساده بود ولی من تا قبل از اون به آلمان گل نزده بودم. اولین گلم مقابل آلمان بود. ساده بود چون تلاش زیادی برای گلزنی نکردم ولی گل زدن هیچوقت آسان نیست. پس 5 می دهم. ولی چون جلوی آلمان بود گل خاصی بود.

گل به مجارستان یورو 2020 رونالدو: به این گل 10 می دهم. به خاطر پروسه گل. ضربه نهایی کمی سخت بود ولی کل تیم آنقدر عالی کار کردند که این گل شایسته امتیاز 10 است. عاشق این گل هستم و توپش را در موزه نگه داشته‌ام.

گل پنالتی به مجارستان یورو 2020 رونالدو: کمی عصبی بودم. به این 5 می دهم.

کریستیانو به 14 گلی که در یورو زده نمره داد / خاطره‌بازی رونالدو: این‌ها بهترین گل‌هایی است که زدم 2
کریستیانو به 14 گلی که در یورو زده نمره داد / خاطره‌بازی رونالدو: این‌ها بهترین گل‌هایی است که زدم 3