پنج‌شنبه 3 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه ورزش سه

استیو مک‌لارن، مربی سابق منچستریونایتد، از تصمیم اریک تن‌هاخ برای جدایی کریستیانو رونالدو حمایت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نام پنج بازیکن به عنوان نامزدهای بهترین فوتبالیست ماه سپتامبر لالیگا اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

حسین طیبی در گفت‌وگو با فدراسیون جهانی فوتبال گفت: ما اینجا هستیم تا به فینال برویم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم. من تمام افتخارات باشگاهی دنیا را کسب کرده‌ام و حالا با دوستانم در تیم ملی اینجا هستم تا در فینال بازی کنم.

خبرگزاری مهر

حسین طیبی، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با فیفا بر عزم راسخ تیم ملی ایران برای حضور در فینال جام جهانی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین طیبی از سبک بازی هیجان‌انگیز خود، فرم سالار آقاپور، دیدار یک هشتم نهایی ایران با مراکش و امیدهای قهرمانی در جام جهانی فوتسال صحبت کرد‌.

وب‌گاه ورزش سه

هر روز دیرتر برگشتن نیمار به الهلال ضرر مالی باشگاه عربستانی را بیشتر می‌کند. ستاره 200 میلیون یورویی تا حالا فقط پنج بازی انجام داده است.

وب‌گاه فرارو

ستاره فرانسوی رئال مادرید در مسیر اسطوره‌های گلزن رئال گام برداشت.

وب‌گاه ورزش سه

استیو مک لارن، دستیار سابق اریک تن‌هاخ، صحبت‌های جالبی را درباره برخورد اریک تن‌هاخ با کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

کریستیانو رونالدو فاش کرد که انگیزه او برای ادامه فوتبال و دلیل منحصربه‌فرد بودنش چیست.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم نروژی سیتیزن‌ها موفق شد در صد و پنجمین بازی خودش، به 100 گل در منچسترسیتی برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال النصر عربستان که ستاره‌های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را در اختیار دارد به‌زودی در دیداری دوستانه به مصاف رئال مادرید می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش دانشجو، نشریه مارکا اسپانیا در گزارش اخیر خود به درآمد نجومی کریستیانو رونالدو از پلتفرم یوتیوب پرداخته است. طبق این گزارش، رونالدو در مدت یک ماه توانسته از کانال یوتیوب خود 500 میلیون بازدید جذب کند و 63 میلیون دنبال‌کننده به دست آورد. این بازدید‌ها به او درآمدی بالغ بر 30 میلیون دلار در همین مدت کوتاه ایجاد کرده است. بر اساس گزارش مارکا، رونالدو به ازای هر یک میلیون بازدید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال منچسترسیتی روز یکشنبه به مصاف تیم آرسنال رفت که این بازی در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. سیتی در این بازی به سختی موفق شد در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشد و شاگردان آرتتا در کسب پیروزی و انتقام از سیتیزن‌ها ناکام ماند. در این بین یک رکورد خارق آلعاده ثبت شد و غول نروژی خود را به فوق ستاره جهان رساند. ارلینگ هالند به نقطه عطفی...

خبرگزاری تسنیم

نشریه چاپ مادرید نام برنده بعدی توپ طلای فرانس فوتبال را لو داد.

وب‌گاه ورزش سه

وینسیوس جونیور به عنوان برنده توپ طلای 2024 که 28 اکتبر در پاریس اهدا می‌شود انتخاب شده است.

خبرگزاری تسنیم

استفانو پیولی درباره پیروزی النصر در جام حذفی عربستان و غیبت کریستیانو رونالدو در این دیدار صحبت کرد.