دوشنبه 7 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلال‌الدین ماشاریپوف استوری جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد. جلال‌الدین ماشاریپوف استوری جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد. جلال‌الدین ماشاریپوف، خرید جدید استقلال سابقه حضور در لیگ عربستان و بازی برای النصر را در کارنامه دارد. او سال گذشته در مقطعی کنار کریستیانو رونالدو هم بازی کرد و مدتی با او هم‌تیمی بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره جدید تیم استقلال تهران در صفحه اینستاگرام خود پیام ویژه‌ای برای دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

جلال‌الدین ماشاریپوف استوری جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال‌الدین ماشاریپوف استوری جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و وستهام به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهم ترین و پر بازدیدترین خبرهای امروز خبرآنلاین را با هم مرور می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر امروز توسط همبازیانش در تمرین سورپرایز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه النصر تولد 39 سالگی اسطوره پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو را جشن گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

دو نفر از ستاره‌های بزرگ و محبوب دنیای فوتبال امروز تولدشان را جشن گرفتند. کریستیانو رونالدو امروز تولد 39 سالگی خود را جشن گرفت و نیمار که تا پایان فصل با مصدومیت رباط صلیبی دست و پنجه نرم خواهد کرد 32 سالگی را آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی قطر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 که در ورزشگاه البیت برگزار شد، مقابل تیم ملی ازبکستان قرار گرفت و توانست در ضربات پنالتی حریف خود را شکست بدهد و به دور بعد راه پیدا کند. این مسابقه، صد و هشتادمین بازی ملی حسن الهیدوس بود و به این ترتیب او در کنار لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی،...

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام یک روزنامه پاریسی، کاپیتان فرانسه پایان فصل به رئال مادرید می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریستیانو رونالدو به نماد لیگ و فوتبال عربستان در شکل و شمایل جدیدش تبدیل شده است. حضور او در لیگ عربستان باعث شد تا همه نگاه‌ها به این لیگ دوخته شوند و ستاره‌های زیادی بعد از پیوستن رونالدو به النصر راهی لیگ متحول‌شده عربستان شدند و این انتقال‌ها همچنان هم ادامه دارند. به نوشته سعودی‌اسپورت، رونالدو به چهره بسیار محبوبی در النصر تبدیل شده است و...

وب‌گاه عصر ایران

فرودگاه شنزن چین به‌خاطر حضور کریستیانو رونالدو و استقبال چندین هزار نفری هواداران مختل شد. بر اساس اعلام نشریه الشرق الاوسط، بیش از 10 هزار چینی برای دیدن رونالدو از نزدیک به فرودگاه شنزن آمدند.

وب‌گاه فرارو

گروه زیادی از مردم چین در بدو ورود تیم فوتبال النصر عربستان و ستاره این تیم کریستیانو رونالدو به این کشور از بازیکنان این تیم استقبال کردند. کلیپی که در حال پخش است، هواداران را در حال تشویق تیم النصر نشان می‌دهد و تعداد زیادی از آن‌ها در حالی که موبایل خود را در دست داشتند برای عکس گرفتن با بازیکنان دیده می‌شوند. این استقبال گسترده مردمی از باشگاه النصر همزمان با آغاز تور زمستانی این...

وب‌گاه ورزش سه

فرودگاه شنزن چین امروز با ورود کاروان النصر و کریستیانو رونالدو جوی فوق العاده و متفاوت از همیشه را تجربه کرد.

وب‌گاه الف

کریستیانو رونالدو در گفت‌وگویی سراسر انتقادی اظهار کرد: «توپ طلا و The Best در حال از دست دادن اعتبارشان هستند. نمی‌گویم حق مسی نبود اما عملکرد شخصی بازیکنان در یک سال مشخص است.»