دوشنبه 7 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه ورزش سه

یاسوهیتو اندو ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ژاپن امروز تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: کریستیانو جونیور، پسر کریستیانو رونالدو، بعد از گلزنی برای آکادمی النصر شادی بعد از گل خاص پدرش را اجرا کرد تا نشان دهد می‌خواهد از همه نظر شبیه به پدر باشد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو جونیور، پسر کریستیانو رونالدو، بعد از گلزنی برای آکادمی النصر شادی بعد از گل خاص پدرش را اجرا کرد تا نشان دهد می‌خواهد از همه نظر شبیه به پدر باشد.

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه به تازگی در سن سی و یک سالگی با یک دختر هجده ساله ازدواج کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوزه بلسا، کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی النصر می‌گوید که ستاره پرتغالی این باشگاه عربستانی بسیار به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهد و او به تغذیه اصولی و از روی برنامه علاقه دارد. کارشناس تغذیه باشگاه النصر می‌گوید بازیکنان خارجی خیلی به غذاهای عربی علاقه دارند و از نظر او چنین غذاهایی از سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین در دنیا هستند. به گزارش عرشه آنلاین، خوزه بلسا، کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس تغذیه باشگاه النصر می‌گوید بازیکنان خارجی خیلی به غذاهای عربی علاقه دارند و از نظر او چنین غذاهایی از سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین در دنیا هستند.

وب‌گاه ورزش سه

ویرژیل فن‌دایک برای انتخاب سخت‌ترین بازیکنی که مقابلش بازی کرده نه از لیونل مسی اسم برد، نه از کریستیانو رونالدو و نه حتی ارلینگ هالند.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس سوارز، ستاره اینترمیامی، اعتراف کرده است که رویای بازنشستگی در بارسلونا در کنار لیونل مسی را داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

سکو فوفانا در چهارمین دقیقه پس از شروع مسابقات جام ملت‌های آفریقا نخستین گل این تورنمنت را به ثبت رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیتی مارتینز در تمجید از کریستیانو رونالدو گفت که کلاهش را به احترام ستاره پرتغالی از سر برمی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان رئال مادرید امروز در آستانه ال‌کلاسیکو در اول پارک تمرینی پرنشاط برگزار کردند و ادواردو کاماوینگا و جود بیلنگام ستاره‌های اصلی این تمرین بودند.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام فهرست جدید فیفا از باشگاه‌هایی که از ثبت بازیکن جدید محروم هستند نام 6 باشگاه عربستانی هم در این فهرست دیده می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید، در نشست خبری پیش از فینال سوپرجام گفت از اینکه می‌تواند برای اولین بار به عنوان کاپیتان یک جام بالای سر ببرد خوشحال است.

وب‌گاه ورزش سه

مارکا امروز گزارش داد که فردا شب در فینال سوپرجام اسپانیا هواداران عربستانی بلایی بر سر تونی کروس خواهند آورد که از یادش نرود.

وب‌گاه عصر ایران

از آنجایی که رئال مادرید قبل از بازی با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا وارد اوکراین شد، به نظر می رسید که تمام کارکنان فرودگاه خواهان عکس یا امضای کریستیانو رونالدو بودند و کنترل پاسپورت نیز از این قاعده مستثنی نبود.

وب‌گاه ورزش سه

از 8 لیگ مهم و معتبر فوتبال آسیا، تنها 4 آقای گل در لیست تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا حضور دارند که یکی از این 4 نفر شهریار مغانلو است.