جمعه 4 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب دو تیم پرتغال و اسلوونی برای دیدار در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ششمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2024، از ساعت 22:30 امشب (دوشنبه)، تیم‌های ملی پرتغال و اسلوانی در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت. دانیه اورساتو ایتالیایی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت. ترکیب دو تیم به شرح زیر است: پرتغال: دیگو کاستا، ژوائو کانسلو، روبن دیاس، په‌په، نونو مندس، برونو فرناندز، ژوائو پالینیا،...

خبرگزاری تسنیم

ترکیب تیم‌های ملی پرتغال و اسلوونی برای دیدارشان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال آلمان به دلیل حضور جیمی‌جامپ‌ها در جریان بازی‌های مرحله گروهی یورو 2024 از سوی یوفا جریمه شده است.

وب‌گاه ورزش سه

برونو فرناندز در مصاحبه‌ای جذاب درباره ستاره‌های پرتغال، منچسترسیتی و برخی از دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کوین دی‌بروینه در آستانه دیدار تیم ملی کشورش بلژیک مقابل فرانسه در یک مصاحبه به شایعات درباره انتقالش به عربستان پاسخ داد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو امشب برای گلزنی یک مانع بزرگ پیش رو دارد، دشمن قدیمی او در اتلتیکو.

وب‌گاه فرارو

کارلوس کاروالیال معتقد است کریستیانو رونالدو بعد از انتقالش به باشگاه النصر عربستان، در فوتبال پیشرفت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو فوق العاده است، یک فوق ستاره و یک اعجوبه ولی در تیم ملی پرتغال یک رهبر واقعی داریم و نام او په‌په است.

وب‌گاه ورزش سه

رونالدو سه بازی فرصت داشته تا نامش را برای همیشه وارد تاریخ کند و حالا امشب، شاید برای آخرین بار شانسش را امتحان خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آلخاندرو گارناچو، ستاره تیم ملی آرژانتین و تیم منچستریونایتد انگلیس، بعد از دیدار با مسی بحث جدیدی در مورد اینکه بالاخره از نظر او هموطن فوق ستاره‌اش بهتر است یا کریستیانو رونالدو پرتغالی را آغاز کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نیکو ویلیامز با عبور از گئورگی گولسیانی سومین گل اسپانیا را در مصاف با گرجستان به ثمر رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمی بیش از یک سال گذشته، یخ‌های روابط ایران و عربستان سعودی به‌طور قابل توجهی ذوب شده است. پس از مصافحه وزرای خارجه دو کشور در پکن، تهران و ریاض روابط دیپلماتیک خود را احیا کردند، سفارتخانه‌های مربوطه را بازگشایی کردند و انبوهی از دیدارهای سطح بالا را در پایتخت‌های یکدیگر انجام دادند. «میثم بی‌زر» تحلیلگر و مفسر سیاست خارجی 11ژوئن2024 در موسسه خاورمیانه می‌نویسد: با وجود این در زیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، فصل درخشانی را در لیگ حرفه‌ای عربستان با تیم...

وب‌گاه عصر ایران

ستاره‌های دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود در مرحله گروهی مسابقات ملی، ناکام ماندند و نتوانستند گلی به ثمر برسانند.