شنبه 5 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه گسترش

علیرغم شکایت یک میلیارد دلاری از "کریستیانو رونالدو" به دلیل تبلیغ بایننس، او همچنان مجموعه جدید NFT های خود را با همکاری این صرافی عرضه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این استدلال که بردن جام باعث ماندگاری مربی می‌شود غلط است!

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در آخرین بازی فصل خود در لیگ عربستان نیز درخشید و با ثبت دو گل، یک رکورد تاریخی دیگر را به نام خود ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته پایانی این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفته اند و در این بازی کریستیانو رونالدو موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این مجموعه که شامل تاریخچه‌ای از دوران حرفه‌ای رونالدو است، در تاریخ 9 خرداد منتشر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو با دو گلی که برابر الاتحاد به ثمر رساند، به رکورد تاریخی بیشترین تعداد گل در یک فصل از لیگ حرفه ای عربستان رسید و برای تیمش تاریخ ساز شد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه که هنوز انتقالش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام نشده، در اسپانیا خانه خریداری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموعه جدید ان‌اف‌تی رونالدو، که شامل تاریخچه‌ای از دوران حرفه‌ای این بازیکن است، در تاریخ 9 خرداد منتشر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود استراحت چند بازیکن، اما رونالدو در ترکیب اصلی النصر حضور دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر، آخرین شانس را برای تصاحب رکوردی جدید در لیگ حرفه‌ای عربستان امتحان خواهد کرد. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر، آخرین شانس را برای تصاحب رکوردی جدید در لیگ حرفه‌ای عربستان امتحان خواهد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، النصر امروز در هفته سی و چهارم (پایانی) رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل 2023-2024 در ورزشگاه الاول پارک میزبان الاتحاد...

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر، آخرین شانس را برای تصاحب رکوردی جدید در لیگ حرفه‌ای عربستان امتحان خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو با وجود شکایت یک میلیارد دلاری، از چهارمین مجموعه NFT با همکاری صرافی بایننس رونمایی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هرنان کرسپو در میان انتقاد و بی‌اعتمادی هواداران العین هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما موفق شد عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه‌های بزرگ عربستانی از فروش کارت‌های ویژه هواداری خبر دادند که از طریق آن مزایای ویژه‌ای را در اختیار هواداران قرار می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تونی کروس فوتبالیست آلمانی تیم رئال مادرید که به عنوان یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال به شمار می‌رود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. کروس به پاس‌های دقیق، سانترهای مفید، شوت‌های از راه دور و مهارت‌های تهاجمی معروف است که به همین دلیل به او لقب مهندس و اسنایپر داده شده است. کروس در رئال مادرید شانزده جام از جمله سه قهرمانی لالیگا و چهار عنوان...

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی تابستان امسال در آمریکا می‌تواند همچنان به رکوردشکنی و افتخار آفرینی ادامه دهد.