دوشنبه 2 مهر 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

خبرگزاری تسنیم

مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید که شایعه رفتنش از این تیم به گوش می‌رسید، تصمیم به ماندن گرفته است و احتمال دارد که همتای کانادایی‌اش هم به او در سانتیاگو برنابئو ملحق شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) از پروژه بزرگ محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در زمینه پیشرفت ورزش این کشور رونمایی کرد. پروژه رشد و پیشرفت ورزش در عربستان در مرحله اول 3 هدف اصلی پیش رو دارد. بن سلمان در پروژه 7 ساله خود تا سال 2030 می خواهد به 3 هدف اصلی برسد. افزایش درآمدزایی سالیانه لیگ فوتبال عربستان از 450 میلیون ریال به 1.8 میلیارد ریال سعودی (بیش...

خبرگزاری دانشجو

جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.

وب‌گاه ورزش سه

مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فاتی دومین گلزن بارسلونا در لالیگا و چهارمین گلزن برتر این لیگ است، اما او در بارسا با بی‌مهری مواجه است و این باشگاه برای فروش او تلاش می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

آنسو فاتی دومین گلزن بارسلونا در لالیگا و چهارمین گلزن برتر این لیگ است اما او در بارسا با بی‌مهری مواجه است و این باشگاه برای فروش او تلاش می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: یک وبگاه آماری، تیم منتخب فصل جاری لیگ اسپانیا را انتخاب کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صفحه 11 قرارداد پریرا با پرسپولیس در ماده 7 به مبلغ و مدت قرارداد اشاره شده که بر اساس آن، در مدت یک فصل و نیم، این بازیکن یک میلیون و 100 هزار دلار دریافت خواهد کرد که 360 هزار دلار آن مربوط به نیم فصل دوم 02 - 1401 و 740 هزار دلار نیز مربوط به فصل 03 - 1402 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قرارداد دوساله بنزما با الاتحاد به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال سعودی (بیش از 20 هزار میلیارد تومان) است. دستمزد سالیانه اش 800 میلیون ریال (بیش از 10 هزار میلیارد تومان) است. دستمزد ماهیانه کاپیتان رئال در الاتحاد 66 میلیون ریال (بیش از 900 میلیارد تومان) است. بنزما هفته‌ای 14 میلیون رئال (بیش از 200 میلیارد تومان)، روزانه 2 ملیون ریال (بیش از 26 میلیارد تومان) و ساعتی 88 هزار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرارداد دوساله کریم بنزما با الاتحاد به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال سعودی (بیش از 20 هزار میلیارد تومان) است.

وب‌گاه عصر ایران

قرارداد دوساله بنزما با الاتحاد به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال سعودی (بیش از 20 هزار میلیارد تومان) است. دستمزد سالیانه اش 800 میلیون ریال (بیش از 10 هزار میلیارد تومان) است.

وب‌گاه ورزش سه

ناچو در میانه کشمکش‌ها درباره ماندن در رئال مادرید یا رفتن از این تیم، یک خبر خوب دریافت کرد و به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ستاره فرانسوی رئال مادرید پس از چهارده سال از جمع کهکشانی‌ها جدا شد تا به ماجراجویی های خود در فوتبال عربستان ادامه دهد؛ او حتی قراردادش را با این تیم عربی به امضا رسانده است. روز گذشته باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد که کریم بنزما پس از سالها حضور در این تیم، سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد. و حالا باید در کنار کرسیتیانو رونالدو ابرستاره...