سه‌شنبه 3 مهر 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه ورزش سه

شکست سنگین و باورنکردنی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سوژه تیتر اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیاست.

وب‌گاه ورزش سه

فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به شدت از نتیجه به دست آمده برابر منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار عصبانی است.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، درخواست مدیران این باشگاه برای صحبت با رسانه‌ها را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مادریدی ها با بلایی که دیشب سرشان آمد تا صبح کابوس خواهند دید.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد که کارلو آنچلوتی فصل آینده هم سرمربی کهکشانی ها خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

منچسترسیتی با پیروزی 4-0 مقابل رئال مادرید حریف اینتر در فینال چمپیونزلیگ شد.

وب‌گاه ورزش سه

دو گل از برناردو سیلوا پاداشی بر نمایش مطمئن شاگردان گواردیولا در نیمه اول دیدار دوم لیگ قهرمانان اروپا بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید را برای دیدار امشب در برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اعلام کردند

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید را برای دیدار امشب در برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اعلام کردند.

وب‌گاه ورزش سه

چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) یک نمونه از هوش مصنوعی است که به سوالات همه در تمام زمینه‌ها پاسخ می‌دهد. حالا این هوش مصنوعی بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان را انتخاب کرده.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما در کنار وینیسیوس، دو مهره خطرناک رئال برابر سیتی در اتحاد خواهند بود. کریم تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد گلزنی مسی به سیتی فاصله دارد.

وب‌گاه ورزش سه

با اتمام دوران مسی، رونالدو و کریم بنزما، حالا نبرد اصلی برای توپ طلا بین وینیسیوس و ارلینگ هالند است و ورزشگاه اتحاد امشب قاضی نهایی خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

گلر لهستانی سابق رئال مادرید معتقد است رئال امشب برای رفتن به فینال لیگ قهرمانان باید چشم به درخشش تیبو کورتوا داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی از کار در رئال مادرید خوشحال است و حمایت قاطعانه فلورنتینو پرز را نیز با خود دارد. او قرار نیست در پایان فصل همه را مثل زیدان شوکه کند.

وب‌گاه ورزش سه

فابیو کاپلو و پائولو دی‌کانیو، هر دو معتقدند بهتر است اینتر در فینال لیگ قهرمانان با منچسترسیتی بازی کند تا رئال مادرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: رئال مادرید در فرودگاه منچستر سرگردان ماند تا اتوبوس بعد از نیم ساعت تاخیر از راه برسد.