جمعه 30 شهریور 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ورود به فصل نقل و انتقالات زمستانی، نه تنها فوتبال عربستان نتوانسته است قرارداد جدیدی را به ثبت برساند بلکه بحث خروج ستاره هایی که در این لیگ حضور دارند پررنگ تر از همیشه است. با ورود به فصل نقل و انتقالات زمستانی، نه تنها فوتبال عربستان نتوانسته است قرارداد جدیدی را به ثبت برساند بلکه بحث خروج ستاره هایی که در این لیگ حضور دارند پررنگ تر از همیشه است. به گزارش عرشه آنلاین، پس از...

وب‌گاه ورزش سه

رامون پلانس، مدیر ورزشی سابق بارسا، با الاتحاد عربستان به توافق نهایی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

با ورود به فصل نقل و انتقالات زمستانی، نه تنها فوتبال عربستان نتوانسته است قرارداد جدیدی را به ثبت برساند بلکه بحث خروج ستاره هایی که در این لیگ حضور دارند پررنگ تر از همیشه است.

خبرگزاری تسنیم

نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان همچنان تحت تأثیر اخبار متفاوتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چلسی با توجه به بحران در خط حمله‌اش قصد خرید قرضی کریم بنزما تا پایان فصل جاری را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

چندین نفر از ستاره‌هایی که در نقل و انتقالات تابستانی به لیگ عربستان پیوستند، از تصمیم‌شان پشیمان شده‌اند!

وب‌گاه ورزش سه

مهدی طارمی یکی از بیست و هفت مهاجم منتخب برای حضور در ترکیب سال بازی فیفا است.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان، معتقد است که جدایی از رئال مادرید اشتباه بوده و خواستار بازگشت به مادرید است.

خبرگزاری تسنیم

اسامی داوران دیدارهای نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

در لیست نامزد‌های بهترین مهاجم سال علاوه بر طارمی، ستارگان فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور، کریم بنزما، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و... و. حضور دارند و باید دید طارمی می‌تواند در ترکیب نهایی تیم منتخب فوتبال جهان در سال 2023 قرار گیرد یا خیر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر انتقال انرژی فرانسه گفت: پیش نویس قانونی که قرار است به زودی ارائه شود، برآورد می کند که ما علاوه بر شش رآکتوری که با آب سخت کار می‌کنند، به انرژی هسته ای بیشتری نیاز داریم. وزیر انتقال انرژی فرانسه گفت: پیش نویس قانونی که قرار است به زودی ارائه شود، برآورد می کند که ما علاوه بر شش رآکتوری که با آب سخت کار می‌کنند، به انرژی هسته ای بیشتری نیاز داریم. فرانسه 8 نیروگاه جدید هسته‌ای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گادوین منشا ظاهرا در لیست خروج سرمربی اسپانیایی فولاد قرار گرفته است. گادوین منشا ظاهرا در لیست خروج سرمربی اسپانیایی فولاد قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

در تاریخ جایزه توپ طلا 5 بازیکن روزی در لیست برترین‌های جهان قرار گرفتند اما به ناگهان چرخ دنیا، به ضرر آنها چرخید.

وب‌گاه ورزش سه

در فرانسه معتقدند بنزما روزی چند بار به خودش می‌گوید، چرا رئال را ترک کردم و به فوتبال ضعیف و مصنوعی عربستان رفتم؟

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد، در یک پیشنهاد عجیب دیگر از مدیران باشگاه خواست برای حل مشکلات تیم در خط حمله کریم بنزما را جذب کنند.

وب‌گاه ورزش سه

ورود ستاره‌هایی که در پایان دوره اوج فوتبال خود هستند، نتوانسته ورزشگاه‌های عربستان را پر کند و آنها پروژه بلندپروازانه‌ای برای تغییر این وضعیت دارند.