جمعه 30 شهریور 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

خبرگزاری دانشجو

مارسلو گایاردو نفرات منتخب خود در دیدار مقابل سپاهان را معرفی کرد.

خبرگزاری دانشجو

در آخرین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان ایران برای صعود در عربستان به مصاف الاتحاد می‌رود. نساجی هم در دیداری تشریفاتی میهمان الهلال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریم بنزما ستاره سابق رئال مادرید در تمرینات گروهی شب گذشته الاتحاد قبل از بازی امروز (دوشنبه) مقابل سپاهان غایب بود تا غیبتش در این دیدار قطعی شود. علا سعید خبرنگار باشگاه الاتحاد می‌گوید گایاردو در این بازی به کریم بنزما استراحت داده است و می‌خواهد از دیگر لژیونرهایش استفاده کند. عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی گزینه اصلی جانشینی بنزما در خط حمله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید دیروز به کشور عربستان آمدیم، من رزهای زردی که در فرودگاه به ما دادند را نیاوردم اما استقبال خیلی گرم از طرف نماینده باشگاه الاتحاد بود که بعضی وقت‌ها در بازی فوتبال کمترین اهمیت را دارد؛ این باشگاه نماینده کشور عربستان است که در آینده...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

ستاره سابق رئال مادرید بهترین بازیکن هفته یازدهم لیگ برتر عربستان شد.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال الاتحاد جده به مدت یک هفته تمرینات خود را در ریاض برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستارگان بزرگ فوتبال با انتقال به لیگ عربستان با افت قیمت شدیدی مواجه شدند.

خبرگزاری تسنیم

لو یاشین بدون تردید یکی از برترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شود اما دستمزدش در شوروی سابق باورنکردنی بود؛ را این فوتبالیست افسانه‌ای کمتر از رقبای خود دستمزد می‌گرفت؟

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی و ارلینگ هالند برای کسب توپ طلای 2023 بیشترین شانس را دارند در حالی که در رده زنان از حالا برنده مشخص است. به نظر شما این جایزه حق چه کسی است؟

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال الاتحاد جده به مدت یک هفته تمرینات خود را در ریاض برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه انگلیسی از شکست ریخت و پاش فوتبالی عربستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شصت و هفتمین مراسم سالانه توپ طلا روز دوشنبه 30 اکتبر 2023 (دوشنبه 8 آبان) برگزار می‌شود. این مراسم ساعت 20:00 به وقت محلی در تئاتر دو شاتل در پاریس (فرانسه) آغاز می‌شود. این مراسم در کانال یوتیوب L'Equipe (اکیپ) به صورت رایگان پخش می‌شود و دیدیه دروگبا اسطوره چلسی مجری مراسم است.

خبرگزاری فارس