جمعه 30 شهریور 1403

کریم در لیگ برتر بازی نخواهد کرد / پایان شایعات: یونایتد پول جذب بنزما را ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کریم در لیگ برتر بازی نخواهد کرد / پایان شایعات: یونایتد پول جذب بنزما را ندارد

بعد از شایعات گسترده درباره تلاش یونایتد برای جذب کریم بنزما، دیلی‌میل گزارش داد بنزما از برنامه‌های شیاطین سرخ در ماه ژانویه کنار گذاشته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، معضلات بزرگ کریم بنزما در عربستان باعث شده بود با شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازار گمانه‌زنی درباره آینده او داغ شود.

بنزما در ماه‌های منتهی به ژانویه در عربستان با انتقادهای زیادی مواجه شده بود و حتی ادعا شد که ستاره فرانسوی پیش از وقفه زمستانی در لیگ عربستان تیمش را ترک کرده است. با اینکه الاتحاد این ادعاها را تکذیب کرد و گفت بنزما با اجازه گرفتن از کادر فنی زودتر از سایر بازیکنان به تعطیلات رفته ولی این باعث نشده بود که شایعات درباره آینده او کاهش یابد.

یکی از مهم‌ترین مقاصدی که برای کریم بنزما معرفی می‌شد منچستریونایتد بود. چندین نفر از اسطوره‌های باشگاه در این باره صحبت کرده و معتقد بودند بنزما کلید حل مشکلات شیاطین سرخ و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ است.

در آخرین شایعات حتی گفته شده بود که یونایتد آماده است ظرف روزهای آینده او را با قرارداد قرضی شش ماه از الاتحاد به خدمت بگیرد. ولی روزنامه دیلی‌میل امروز به این شایعات مهر پایان زد و گفت بنزما قطعا از برنامه نقل و انتقالاتی یونایتد در ماه ژانویه کنار گذاشته شده است.

در این گزارش اشاره شد که تا این لحظه مقامات یونایتد هیچ تماسی با ایجنت بنزما نداشته‌اند و منابع این روزنامه می‌گویند بنزما قطعا هدف شیاطین سرخ نیست. دیلی میل می‌گوید علت اصلی بی‌تمایل بودن یونایتد به جذب کریم بنزما دستمزد بالای او است. بنزما در حال حاضر به ازای یک فصل از الاتحاد نزدیک به 100 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

کریم در لیگ برتر بازی نخواهد کرد / پایان شایعات: یونایتد پول جذب بنزما را ندارد 2