چهارشنبه 11 مهر 1403

کریم در یک نیمه اشک اشمایکل را درآورد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کریم در یک نیمه اشک اشمایکل را درآورد (عکس)

نیمه نخست مصاف دورتموند و سلتیک با هت‌تریک کریم آدیمی با نتیجه 5-1 به سود زنبورها به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار پرگل دورتموند و سلتیک با برتری قاطعانه 5-1 شاگردان نوری شاهین به پایان رسید. ستاره نیمه نخست این بازی کسی نبود جز کریم ادیمی که سه گل از پنج گل زنبورها را به ثمر رساند و همچنین یک پنالتی منجر به گل نیز برای تیمش بدست آورد.

گل نخست ادیمی در دقیقه 7 بازی روی پاس در عمق عالی یولیان برانت در موقعیت تک به تک با کاسپر اشمایکل به ثمر رسید. گل دوم او اما می‌تواند کاندیدای گل هفته لیگ قهرمانان شود.

این بار پس از ارسال کرنر از سمت راست زمین، با دفع ناقص مدافعان سلتیک توپ پشت محوطه جریمه زیر پای آدیمی قرار گرفت و او پس از یک تاثیر گذاری روی توپ، بلافاصله با پای چپ شلیک محکمش را روانه دروازه سلتیک کرد و گل دوم خود و سوم دورتموند را به ثمر رساند.

درخشش ادیمی در نیمه نخست همچنان ادامه داشت و او ابتدا در دقیقه 40 یک پنالتی از مدافعان سلتیک گرفت تا سرهو گیراسی بازهم در لیگ قهرمانان گلزنی کند و سپس در دقیقه 42 روی یک توپ گیری عالی از مدافع سلتیک، بازهم با پای چپ از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و این بار با ضربه زمینی خود دروازه اشمایکل را گشود و نیمه نخست را با نتیجه 5-1 به سود شاگردان شاهین پایان داد.

کریم در یک نیمه اشک اشمایکل را درآورد (عکس) 2
کریم در یک نیمه اشک اشمایکل را درآورد (عکس) 3
کریم در یک نیمه اشک اشمایکل را درآورد (عکس) 4