چهارشنبه 18 مهر 1403

باخت تلخ در جام ملت‌ها را فراموش کردیم / کری ژاپنی در دل عربستان: باختن در قاموس ما نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باخت تلخ در جام ملت‌ها را فراموش کردیم / کری ژاپنی در دل عربستان: باختن در قاموس ما نیست!

واتارو اندو در قلب عربستان برای عربستانی‌های کری خواند و گفت ژاپن فردا تیم ملی عربستان را در خانه خودش شکست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن برای انجام یک بازی حساس و دشوار مقابل تیم ملی عربستان به جده رفته است. شاگردان موریاسو در حالی به مصاف تیم مانچینی می‌روند که در عربستان انتقادها از سرمربی بزرگ ایتالیایی همچنان فروکش نکرده است.

برخی رسانه‌های عربستانی معتقدند که مانچینی اگر در فیفا دی اخیر و به خصوص مقابل ژاپن نتیجه نگیرد اخراج خواهد شد. در حاشیه همین شایعات بود که هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن در نشست خود از عربستانی‌ها خواست از مانچینی که مربی بزرگی است حمایت کنند.

واتارو اندو، ستاره ژاپن، که به همراه سرمربی‌اش در نشست خبری شرکت کرده بود مقابل خبرنگاران عربستانی برای این کشور کری‌خوانی کرد و گفت ژاپن حتما عربستان را شکست خواهد داد.

اندو گفت:" بازی فردا آسان نیست چرا که ما در خارج از خانه هستیم و استادیوم حتما پر از تماشاچی می‌شود. جو هیجان‌انگیزی در انتظار ما است ولی بگذارید اینجا به صراحت بگویم که ما از این بازی پیروز بیرون می‌آییم".

ستاره ژاپن در ادامه توضیح داد:" بعد از باخت تلخی که در جام ملتهای آسیا داشتیم و حذف شدیم تیم ملی ژاپن تغییرات زیادی نداشت. حضور سرمربی موریاسو روی نیمکت باعث شد شیرازه تیم حفظ شود و ما بازیکنها فضا را تغییر بدهیم. تغییراتی مثبت که حالا ژاپن را بار دیگر به روزهای اوج برگردانده. نتایج ما در مقدماتی جام جهانی خوب بوده و می‌دانم که در ادامه از هر جهت بهتر هم خواهیم شد. ما برای خودمان یک چالش تعیین کرده‌ایم: ادامه دادن به پیروزی‌ها. بازی فردا را حتما می‌بریم چرا که باختن در قاموس ما نیست".

باخت تلخ در جام ملت‌ها را فراموش کردیم / کری ژاپنی در دل عربستان: باختن در قاموس ما نیست! 2