شنبه 31 شهریور 1403

کری ستاره رئال: فصل بعد هم مثل این فصل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کری ستاره رئال: فصل بعد هم مثل این فصل!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که موفقیت این تیم در فصل بعدی هم تکرار شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل بسیار موفقی را تحت هدایت کارلو آنچلوتی پشت سر گذاشت و موفق شد دو قهرمانی ارزشمند را در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و جام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا را هم با خود به خانه برد تا قدرنش را به رخ حریفان بکشد.

رودریگو یکی از مهره‌های خوب و کلیدی رئال در ترکیب این تیم در طول این فصل بود و توانست عملکرد خوبی را خصوصا در دورانی که بسیاری از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آنها نبودند به نمایش بگذارد و نشان دهد که شایستگی قرار گرفتن در چنین جایگاهی را داشته است.

این ستاره برزیلی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط رئال در فصل آینده اظهار داشت:«امیدوارم که فصل بعد هم مانند فصلی که گذشت فوق العاده و بدون نقص باشد. باید به مهم‌ترین جام‌های قهرمانی برسیم و بتوانیم در تمامی مسابقات قهرمان شویم. حضور بازیکنان جدید همیشه مهم است و این تیم همیشه و هر سال قوی‌تر می‌شود. امیدوارم فصل بعدی عالی باشد.»

رودریگو در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارد تا به همراه این تیم در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به میدان برود و امیدوار است که بتواند این جام را هم از آن خود کند.

کری ستاره رئال: فصل بعد هم مثل این فصل! 2